سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باتلاش ماموران نظامی کهنوج؛

دستگیری برادران شرور در کهنوج

فرمانده انتظامی شهرستان کهنوج از دستگيری دو شرور مسلح فراری در عمليات اطلاعاتی پليس این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، سرهنگ شاهپور بهرامی گفت: در پی سرقت های مسلح با البسه نظامی و تیر اندازی های ایزایی در سطح شهرستان، شناسايی و دستگيری عامل یا عاملان این عمل مجرمانه به صورت ویژه در دستور كار پلیس قرار گرفت.

وی افزود:ماموران انتظامی پلیس امنیت شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقيقات گسترده پليسی توانستند عاملان شرارت و تيراندازی های ایزایی را که دو برادر بودند مورد شناسایی و پس از هماهنگی قضایی ،در اقدامی ضربتی و غافلگيرانه در مخفيگاهش دستگير و طی بازرسی از مخفیگاه،دو قبضه سلاح ممنوعه به همراه مقادیر قابل توجهی مهمات، البسه نظامی و چهارکیلوگرم تریاک کشف نمایند.

وی گفت:درتحقيقات و بازجويی های فني پليس متهمان به بزه انتسابی وشرارتهای خود،از جمله حمل سلاح غير مجاز،زورگيری،سرقت مسلحانه،حمل و نگهداری موادو...اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کهنوج  با اشاره به اينكه اين متهمان پس از دستگيری برای سير روند قانونی تحويل دستگاه قضاء شد ،گفت:اشراف اطلاعاتی، از اولويت های پليس در حوزه استحفاظی است و اجازه نخواهد داد مخلان نظم ، آسايش و آرامش مردم را بهم بزنند.

انتهای پیام/ح

دستگیری دو شرور مسلح در کهنوج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.