سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توسعه امنیت اجتماعی در گرو وجود پلیس مقتدر

وجود پلیس مقتدر و هوشمند شرط توسعه امنیت اجتماعی و ضامن آرامش عمومی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، حجت‌الاسلام رضایی امام جمعه شهر زیراب در دیدار فرماندهان و مسئولان و کارکنان انتظامی شهرستان سوادکوه گفت: کارکنان انتظامی به سبب تلاشی که در سنگر تأمین امنیت و آرامش مردم و مبارزه با مجرمان دارند مشمول رحمت الهی بوده و باید فرصت خدمتگذاری به مردم که توفیق الهی است را قدر بدانند.


وی با قدردانی از عملکرد مطلوب و تلاش شبانه روزی کارکنان انتظامی افزود: وجود پلیس مقتدر، توانا، هوشمند و باکفایت شرط مهم توسعه امنیت اجتماعی و ضامن آرامش عمومی است و کارکنان انتظامی با تلاش‌های شبانه روزی و خستگی ناپذیر خود را وقف امنیت و آرامش مردم کرده اند.


حجت‌الاسلام رضایی بر لزوم همکاری روحانیون و مبلغین با نیروی انتظامی به منظور ایجاد نظم و آرامش و توسعه و ترویج آموزه‌های دینی و اسلامی در سطح جامعه تأکید کرد.


وی خواستار همکاری روحانیون و مبلغین در زمینه‌های مختلف فرهنگی و دینی و هدایت اقشار مختلف جامعه، به منظور پیشگیری از آسیب‌ها و معضلات در سطح شهرستان شد.


حجت‌الاسلام رضایی در خصوص عدم رعایت بعضی از مسائل از طرف افراد اجتماع در خصوص بد حجابی وهمچنین فراهم نمودن فضای تبلیغ دین اسلام در سطح شهر سخن گفت و از نیروی انتظامی خواست تا جدیت بیشتری را در این راستا به کار گیرند.


انتهای پیام/ع


توسعه امنیت اجتماعی در گرو وجود پلیس مقتدر است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.