سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نخستین جلسه ستاد گرامیداشت یوم الله 13 آبان در زنجان برگزار شد

نخستین جلسه ستاد گرامیداشت یوم الله 13 آبان در زنجان با حضور جمعی از نمایندگان سازمان های مختلف در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، حسینی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با اشاره به این که راهپیمایی ۱۳ آبان، پاسخی برای یاوه‌گویان است گفت : ۱۳ آبان‌ماه در صفحات قطور دفتر زرین استقلال‌طلب و آزادی‌خواهی ملت ایران می‌درخشد.
وی افزود: رژیم طاغوت به پشتیبانی از استکبار جهانی پس از آنکه به مقاومت ملت ایران از انقلاب اسلامی پی برد همواره در صدد برهم زدن این اتحاد بود ولی حرکت انقلابی ملت ایران برگرفته از متون اسلام ناب محمدی و نهضت امام حسین (ع) بود .
به گفته رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان دانش‌آموزان و دانشجویان نقش بسیار مهمی در تحولات ۱۳ آبان داشتند که لازم است بسترسازی لازم جهت حضور حداکثری این دو قشر مهم و آینده‌ساز کشورمان در راهپیمایی ۱۳ آبان انجام گیرد.
حسینی ارتقا و آگاهی شناخت مردم به توطئه‌های خصمانه آمریکا به ویژه حرکات سخیف و خارج از دیپلماتیک رئیس جمهوری آمریکا، آگاهی ‌بخشی و تبیین اقدامات و جنایت‌های آمریکا در منطقه و جهان برای جوانان، تجلیل از دانش‌آموزان و دانشجویان انقلابی که نقش مهمی در حرکت ۱۳ آبان داشتند، تبیین آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری، معرفی آمریکا به عنوان بزرگ‌ترین دشمن و مصداق شیطان بزرگ، استفاده حداکثری از ظرفیت‌های هنری و فضای مجازی، تبیین دلیل تسخیر لانه جاسوسی‌ را از جله اهداف حضور مردم درب راهپیمایی 13 آبان اعلام کرد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بااشاره به این که در سال های گذشته مسیر راهپیمایی یوم الله 13 آبان از از چهارراه انقلاب تا آستان مقدس امامزداه سید ابراهیم (ع) برگزار می شد خاطر نشان کرد : امسال نیز با تشکیل این ستاد مسیر راهپیمایی، سخنران مراسم و ساعت شروع راهپیمایی با مشورت اعضای ستاد انتخاب خواهد شد.

انتهای پیام / ک


برگزاری ستاد گرامیداشت یوم الله 13 آبان در زنجان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.