سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به‌نژاد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد:

شرکت بیش از 8000 هزار دانشجو در طرح پایش سلامت دانشگاه تهران

معاون دانشجویی دانشگاه تهران از شرکت بیش از 8000 هزار دانشجو در طرح پایش سلامت این دانشگاه خبر داد.

حسن به نژاد معاون دانشجویی انشگاه تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: طرح پایش سلامت دانشجویان دانشگاه آزاد  همه ساله برگزار می شود.

 وی ادامه داد: این پایش سلامت در 2 مرحله اجرا شده که مرحله دوم آن روز گذشته آغاز و به مدت 10 روز تا 26 مهر در این دانشگاه برگزار می شود.

 معاون دانشجویی دانشگاه تهران افزود: در این مرحله با دریافت خروجی نتایج مرحله الکترونیکی دانشجویان در زمان‌های تعیین شده به طور متوسط روزانه 1000 نفر مراجعه و تحت معاینات تخصصی‌تر قرار خواهند گرفت و از سوی دیگر با برنامه‌ها و توانمندی‌های معاونت های دانشجویی و فرهنگی دانشگاه تهران آشنا می شوند.

 به‌نژاد اضافه کرد: در این طرح دانشجویان پس از پذیرش، مورد معاینات مختلف پزشکی قرار می‌گیرند که از جمله این معاینات می‌توان به معاینات دندانپزشکی، بینایی سنجی، روان‌سنجی و تن سنجی (شامل کنترلBMI ، فشار خون، شاخص تناسب اندام) اشاره کرد.

 وی عنوان کرد: در حال حاضر بیش از 8000 نفر از دانشجویان در مرحله اول شرکت کردند. در بخش‌های دیگر نیز با حضور دانشجویان کانون دانشجویی همیاران سلامت روان با برنامه‌های بهداشت روانی دانشگاه از جمله عضویت در کانون همیاران سلامت، ثبت نام کارگاه های آموزشی بهداشت روانی، توزیع محصولات بهداشت روانی و عضویت در اپلیکیشن های بهداشت روانی و سایر فعالیت های دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آشنا می شوند.

انتهای پیام/

 

برنامه‌های متنوع طرح پایش سلامت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
حسین کوهکی
۰۸:۲۱ ۱۸ مهر ۱۳۹۶
فرم سلامت منو خودشون پر کرده بودن توش نوشته بود متاهل و دارای دو فرزند