سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روس ها با ستاره های لیگ آلمان به مصاف ایران می آیند

تیم ملی فوتبال روسیه برای دیدار مقابل ایران از 2 بازیکن با تجربه بوندس لیگا استفاده می کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان تیم ملی فوتبال روسیه سه شنبه هفته جاری در دیداری تدارکاتی در شهر کازان میزبان تیم ملی فوتبال کشورمان است.

با نگاهی به فهرست این تیم برای دیدار با ایران متوجه می شویم که استانیسلاو چرچسوف، تنها 2 بازیکن لژیونر را به اردوی آماده سازی تیمش دعوت کرده است.

رومن نئوستاتر و کنستانتین رائوش 2 بازیکن  ملی پوش روسیه هستند که خارج از لیگ این کشور بازی می کنند. 

البته این بازیکنان پس از مهاجرت والدینشان به آلمان، بیشتر سال های عمر خود را در این کشور  سپری کرده و حتی فوتبالرا با حضور در تیم های پایه سرزمین ژرمن ها آغاز کرده اند.

رومن نئوستاتر 29 ساله با قابلیت بازی در پست هافبک دفاعی و مدافع میانی در شهر دنیپرو پتروفسک اوکراین به دنیا آمد.

او فرزند پتر نئوستاتر بازیکن سابق تیم ملی قرقیزستان است که از سال 2008 به عنوان مدیر تیم دوم ماینتز آلمان فعالیت می کند. او از همین تیم فوتبالش را آغاز کرد و در سال 2008 به مدت یک فصل برای تیم اصلی ماینتز به میدان رفت.

رومن در سال 2009 به بروسیا مونشن گلادباخ پیوست اما در فصل 2009-2010 برای تیم دوم این باشگاه بازی کرد. 69 بازی و یک گل آمار نئوستاتر در تیم اصلی مونشن گلادباخ است.

دوران درخشان بازیگری این مدافع در تیم شالکه رقم خورد. رومن از سال 2012 تا 2016 در 159 بازی 9 بار موفق به گلزنی برای آبی های گلزن کرشن شد و پس از چهار فصل بازی در این تیم به فنرباغچه ترکیه ملحق شد.  او در فنرباغچه 42 بازی انجام داده است و 2 گل به ثمر رسانده است.

کنستانتین رائوش هم که در بازی روسیه و کره جنوبی نخستین بازی ملی اش را برای تزارها انجام داد، 15 مارس 1990 در تامسک به دنیا آمد اما به دلیل مهاجرت خانواده اش به آلمان در سال 1996 فوتبال خود را در این کشور آغاز کرد.

این بازیکن در پست دفاع و هافبک چپ توانایی بازی دارد. رائوش برای تیم های ملی پایه آلمان آمار 53 بازی و یک گل را ثبت کرده است. تیم دوم هانوفر نخستین تیم رائوش است اما او از سال 2009 تا 2013، در 150 بازی 9 بار برای تیم اصلی هانوفر موفق به گلزنی شد. 

رائوش از سال 2013 تا 2015 مجموعا برای تیم های اصلی و دوم اشتوتگارت آمار 33 بازی و 4 گل را ثبت کرد. او پس از یک فصل حضور در تیم دارمشتات، به کلن پیوست و تاکنون در  38 بازی برای این تیم به میدان رفته است.

انتهای پیام/

حضور ستاره های آلمانی در تیم ملی فوتبال روسیه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.