سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جانشین فرمانده انتظامی خبرداد:

کشف یک تن و 461 کیلوگرم تریاک در سیستان و بلوچستان

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: یک تن و 461 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ در استان کشف شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  سرهنگ احمد طاهری جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه قاچاقچیان قصد جا به جایی و توزیع مواد مخدر در مسیرهای ارتباطی دلگان را دارند، شناسایی و دستگیری آنان به صورت ویژه آغاز شد.

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات گسترده و پس از هماهنگی قضایی موفق به شناسایی خودروهای قاچاقچیان در یکی از مسیرهای ورودی شهرستان دلگان شده و دستور ایست صادر کردند.

وی ادامه داد: قاچاقچیان با بی توجهی به دستور ایست ماموران اقدام به فرار و تیراندازی به سمت آنان کردند که در حین تعقیب و گریز در نهایت سه خودروی سوداگران توسط ماموران متوقف و پنج قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در بازرسی از این خودروها یک تن و 461 کیلوگرم تریاک و 2 قبضه سلاح کلاش به همراه مهمات از قاچاقچیان کشف شد.

وی  ادامه داد: یکی از ماموریت های مهم پلیس، مبارزه با حمل، نگهداری، خرید و فروش و قاچاق مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز جامعه است.

سیستان وبلوچستان  افزون بر 1100 کیلومتر مرز زمینی با کشورهای افغانستان و پاکستان و 310 کیلومتر مرز دریایی در دریای عمان دارد.

انتهای پیام /

کشف موادمخدر در سیستان وبلوچستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.