سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان میزبان استعداد‌های برتر ایران

رییس هیئت اسکواش استان از اردوی استعداد‌های برتر ایران در دو بخش پسران و دختران از ۱۸ مهر جاری به میزبانی کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، معصومه مهدوی، رییس هیئت اسکواش استان کرمان گفت: این هیئت بعد از دو میزبانی موفق منتخبان با استعداد ایران، اینبار برای نخستین بار میزبان قهرمانان کوچکسال و ماهر اسکواش ایران(زیر ۹ سال و زیر 11 سال) است.

وی ارتقاء عملکرد، افزایش میزان آگاهی و دانش مربیان استان و موفق عمل کردن از حیث برگزاری و پشتیبانی این مرحله از اردو  را از دلایل میزبانی کرمان برشمرد.

مهدوی به اسامی استعداد‌های دعوت شده در این اردو اشاره کرد و افزود: محمدچنگانیان، پرنیان نجفی و نازنین زهرا دادخواه از اصفهان، ایلیا رشیدی از کرمانشاه، مهدیه الوند از گلستان، کوشا مصلحی، پارمین نکوپایان،  باران محمد پور و هستی شمیرانی از تهران، ثمین حسن پور و مهرسا هاشمی از فارس، باربد چاووشی، آرشام شعبان نژاد و آرین جعفر طیاری از گیلان، فرناد صالحی و ایلیا ابراهیم زاده از کیش و نیکی هاشمی، بهار گلستان، ارشیا یگانه و پوریا اصغرزاده طالبی از کرمان از جمله ی منتخبان استعدادهای دعوت شده به این اردو هستند.

وی اسکان پسران را در سالن فجر واقع در بلوار جمهوری بعد از پل راه آهن و اسکان دختران را در مجتمع اقامتی و گردشگری کیخسرو واقع در میدان شهدا، خیابان شهدا، خیابان برزو امینی، جنب آتشکده عنوان کرد.

اردوی استعداد‌های برتر ایران ۱۸ تا ۲۱ مهر جاری به میزبانی کرمان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب

برگزاری اردوی استعداد‌های برتر ایران در کرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.