سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سناریوی تکراری درجاده های سیستان وبلوچستان ؛

یک کشته در برخورد خودرو سواری با شتر

مدیرمرکز حوادث و فوریت های پزشکی ایرانشهر گفت بر اثر برخورد یکدستگاه سواری پژو با یک نفر شتر در محور ایرانشهر به بم حدفاصل پاسگاه سهرکان ۱ کشته داشت.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  محمودرضا ناصح  مدیرمرکز حوادث و فوریت های پزشکی ایرانشهر افزود: در ساعت حدودا ۳۰ : ۱۸ پس از اعلام وقوع حادثه در محور ایرانشهر به بم به مرکز پیام ، آمبولانس پایگاه اورژانس مسجدابوالفضل به محل اعزام شدند .

وی ادامه داد: بعلت شدت  جراحات سرنشین خودرو قبل از رسیدن آمبولانس در دم فوت می کند.

سرهنگ یدالله ستوده رییس پلیس راه جنوب سیستان وبلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: با اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره تصادف فوتی در حدود ۱۳۰ کیلومتری محور ایرانشهر بم یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ با یک نفر شتر برخورد که بر اثر این سانحه  ۱ نفر فوت میکند.

سرهنگ ستوده افزود : مامورین پلیس راه در محل حاضر و به بررسی علت تصادف پرداختند که بی توجهی به جلو از طرف راننده سواری پژو به نظر رسیده است.

وی تصریح کرد: ماده ۱۸۰ آیین نامه راهنمایی و رانندگی اشعار می دارد رانندگان ملزم به توجه کامل به جلو هستند و می بایست از هر گونه عملی که موجب انحراف ذهن و حواس پرتی آنان می گردد اجتناب نمایند.

هم وطنان عزیز هرگونه پیشنهاد، انتقاد و تقدیر از عملکرد پلیس را با شماره 197 و هرگونه خبر یا اتفاق را به شماره 110 پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام/ع

تصادف در محور ایرانشهر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.