سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش فارس خبر داد؛

ثبت ۹۰۰ هیئت عزاداری دانش آموزی در فارس

۹۰۰ هیئت عزاداری دانش‌آموزی در فارس ثبت شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد نظری معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان فارس با اشاره به ثبت ۹۰۰ هیئت عزاداری دانش‌آموزی در فارس گفت: برخی از این هیئت‌ها در روستا‌های استان فارس فعال بوده و عزاداری دانش آموزی امسال بوسیله این هیئت‌ها در مدارس و کانون‌های فرهنگی هنری، شهری، روستایی و در برخی نقاط عشایری برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: هیئت هنرستان طالقانی  یکی از قدیمی‌ترین هیئت‌های دانش آموزی استان فارس است، که مدیران، کارمندان و کسبه بازار زمانی دانش‌آموز این هنرستان بوده‌اند، و هنوز در این هیئت فعالیت دارند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش فارس تصریح کرد: در تمام مدارس استان همزمان با شروع دهه محرم، نمایشگاهی برپا شده که برنامه‌هایی از جمله زیارت عاشورا و مراسم عزاداری در این نمایشگاه اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: امسال علاوه بر یک هزار و ۳۰۰ روحانی که در مدارس مسئولیت برگزاری نماز جماعت و برگزاری مراسم عزاداری را بر عهده دارند، ۲۵۰ روحانی نیز از حوزه علمیه قم به نقاط مختلف استان اعزام شده‌اند.

نظری اضافه کرد: عزاداری هیئت‌های دانش آموزی با همکاری مدیران، مربیان، معلمان و اولیاء دانش آموزان مدیریت و بوسیله دانش آموزان برنامه‌ها اجرا می‌شود.
انتهای پیام/ت

ثبت هیئت‌های عزاداری دانش آموزان در فارس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.