سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت جهرم خبر داد؛

اخطار به واحد‌های صنفی بدون پروانه در جهرم

به یک هزار و ۱۴۱ واحد صنفی بدون پروانه در شهرستان جهرم اخطار داده شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد دانش نیا رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جهرم با اشاره به بازرسی از ۷ هزار و ۵۰۰ واحد صنفی عمده و خرده فروش واحد‌های تولیدی گفت: با وجود ۱۰ هزار واحد صنفی فعال در این شهرستان و بازرسی ۴ کارشناس از این واحدها  به یک هزار و ۱۴۱ واحد بدون پروانه اخطار داده شده است.

وی بیان کرد: چنانچه این نظارت‌ها بوسیله ارگان‌های مربوطه به طور گسترده انجام شود، فروش کالا‌های قاچاق و بی کیفیت، گران فروشی و کم فروشی که عاملی برای گرایش مردم از اجناس داخلی است، به حداقل می‌رسد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جهرم با بیان اینکه حمایت از حقوق مصرف کننده و برخورد با کاهالای قاچاق  به نوعی زمینه ساز حمایت از تولید ملی و اشتغال بوده، افزود: بازرسی‌ها به صورت روزانه و در قالب گشت مشترک با حضور سایر دستگاه‌ های مرتبط انجام شده که از ابتدای امسال تا کنون برای ۱۸۲ واحد متخلف صنفی برگ گزارش صنفی تخلف تکمیل و برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

دانش نیا تصریح کرد: از تعداد ۸۱ مورد گزارش مردمی دریافتی از طریق سامانه ۱۲۴ تعداد ۳۴ فقره شکایات کتبی به صورت حضوری بررسی و در ۶ ماه نخست امسال با اخطار به واحدهای صنفی ۹۰ واحد بدون پروانه در شهرستان جهرم پلمپ شده اند.

وی ادامه داد: به ۲۶۰ واحد صنفی در طول این مدت پروانه اعطاء می‌شود، و با بازرسی واحد‌های صنفی و کنترل بازار، عرصه برای متخلفان صنفی تنگ می شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جهرم از شهروندان درخواست کرد گزارش و شکایت خود از واحد‌های صنفی را از طریق سامانه ۱۲۴ شکایات مردمی و شماره تلفن ۵۴۲۳۰۰۴۹ واحد نظارت و بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت و یا با شماره ۵۴۴۴۹۶۰۰ به واحد نظارت و بازرسی اتاق اصناف اطلاع دهند.
انتهای پیام/ت

اخطار به واحد‌های صنفی در جهرم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.