سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مديركل دفتر روستايی استانداری روز ملی روستا تبریک گفت

امير خسروانی مديركل دفتر امور روستايی و شوراهای استانداری به مناسبت فرا رسيدن روز ملی روستا پيامی صادر كرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ متن پیام به این شرح است :
بدون شك روستا جايی است كه فرهنگ و تمدنش شناسنامه يك ملت است ،  خاستگاه مفاخر و مشاهير يك مملكت است ، عرصه های طبيعی و اراضی كشاورزی سالمترين كارگاه چرخه اقتصاد مولد يك كشور است.


پانزدهم مهرماه در سالنامه ملی سيمای جاويد ساده ترين و ابتدايی ترين سكونتگاه مردم ايران را بر خود نقش ابدی زده است كه با همت بلند و با دستان پرتلاش زنان و مردان؛ كشاورزان و دامداران و باغداران روستايی زندگی و اميد برای ساختن آينده بهتر در آن زنده مانده است و استمرار دارد به طوريكه زندگی آن ها زندگی كشور است و اميد كشور؛ اميد آنها است.


روز ملی روستا روز تحكيم اعتقاد و تعميق باور به نقش آفرينی سكونتگاه انسان های شريف و بزرگواری است كه در دورافتاده ترين نقطه كشور طبيعت خشن را تسليم اراده راسخشان كرده اند تا ثابت كنند كه اينجا هم زندگی در جريان است؛ مردمانش جلوتر و پيشگام تر از مسئولان برنامه های توسعه پايدار را عملياتی می نمايند؛ در صحنه های مختلف و متعدد با روح همبستگی و يكپارچگی حماسه می آفرينند و در نوار مرزی؛ مرزدارانی غيور برای دفاع از خاك؛ عزت و شرف ميهنشان هستند؛در حقيقت اين مردم سزاوار تكريم و تجليل هستند.


اينجانب اين مناسبت ملی را به همه اقشار جامعه روستايی استان کرمانشاه تبريك عرض می نمايم و سرافرازی و سربلندی آنان را كه مايه مباهات و افتخار اين ديار می باشند از درگاه خداوند منان خواستارم.

 

انتهای پیام/ز

پیام تبریک مدیر کل دفتر امور روستایی در روز ملی روستا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.