سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار سمنان:

اعتماد مردم بزرگترین دستاورد نیروی انتظامی است

استاندار سمنان با اشاره به این که این استان از امنیت خوبی برخوردار است گفت : اعتماد مردم به نیروی انتظامی بزرگترین دستاورد برای این نهاد است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، استاندار سمنان در ستاد فرماندهی انتظامی استان سمنان اعتماد مردم به نیروی انتظامی را بزرگترین دستاورد برای این نهاد دانست و گفت : خوشبختانه امروز مردم ما در تمام صحنه‌های تأمین امنیت حضور دارند.


وی با بیان اینکه دامنه امنیت بسیار وسیع بوده و این نشان از اهمیت عاملان تأمین امنیت است عنوان کرد: امروز استان سمنان در همه ابعاد امنیتی اعم از امنیت فکری، روانی، اجتماعی، نظامی، سیاسی و اقتصادی در سطح ممتازی از امنیت قرار دارد.

 

خباز با اشاره به اینکه در هر جامعه‌ای که امنیت وجود داشته باشد؛ آرامش فکری نیز در آن جامعه وجود دارد تصریح کرد: با وجود امنیت بسیار عالی در استان سمنان، این استان در زمینه‌های سرمایه‌گذاری اقتصادی و دیگر ابعاد امنیتی بسیار نمونه است.

 

وی با اشاره به لزوم نقش‌آفرینی مردم در تأمین امنیت جامعه عنوان کرد: مردم می‌توانند در تأمین امنیت جامعه بسیار نقش‌آفرین بوده و در ابعاد مالی و امنیتی به پلیس کمک کنند.


خیرین امنیت‌ساز به کمک پلیس استان سمنان بیایند


وی با اشاره به لزوم جذب بیشتر خیران امنیت‌ساز در این استان تصریح کرد: از این رو باید خیرین امنیت‌ساز به کمک پلیس استان سمنان بیایند؛ چراکه کمک‌های مالی این خیران در رفع مشکلات اقتصادی نیروی انتظامی مؤثر است و سبب می‌شود تا ناجا با توان بیشتری برای تأمین امنیت مردم خدمت کند.

 

 

خباز با اشاره به گستردگی استان سمنان، تأمین امنیت در این مساحت گسترده را مستلزم نیاز به امکانات بیشتر دانست و عنوان کرد: امروز پلیس استان سمنان در تأمین امنیت در این استان پهناور که جزو وظایف ذاتی آن است؛ بسیار موفق عمل کرده است.


انتهای پیام / ه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.