سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استان ایلام آماده برگزاری حماسه بزرگ اربعین است

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام گفت: استان ایلام آماده برگزاری حماسه بزرگ اربعین است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ حسین کلانتری امروز در در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح بیان کرد: مردم قدرشناس زحمات نیروهای انتظامی هستند.

وی اظهارکرد: کنگره عظیم اربعین ۹۶ در سایه اقتدار نیروهای مسلح باشکوه تر از سال های گذشته برگزار خواهد شد.

کلانتری افزود: استان ایلام آماده برگزاری حماسه بزرگ اربعین است، تمام تلاش ها در این است که استان ایلام را برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی آماده کنیم.

وی عنوان کرد: امروز نیروی انتظامی با فداکاری و از جان گذشتی مثال زدنی بر حاکمیت امنیت و اعمال قانون در جامعه تلاش می کند که این موضوع ستودنی و شایسته تقدیر است.

کلانتری  اضافه کرد: تلاش شبانه روزی پلیس ، چشمان بیدار مرزبانان ،خدمات ارزنده سپاه پاسداران و تلاش سربازان گمنام صاحب الزمان (ع) نشان می دهد که هم دست در دست هم برای امنیت کشور در تلاشند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام ادامه داد: امروز در شرایطی آشوب زده منطقه خاورمیانه ، جمهوری اسلامی ایران به واسطه برخورداری از نیروهای مسلح مقتدر فرماندهی معظم کل قوا جزیره امن و ثبات می باشد.

کلانتری در پایان با اشاره به تمهیدات دستگاههای اجرایی استان برای اربعین حسینی یادآورشد: آمادگی کامل برای تأمین امنیت تردد زائران در بین رده های انتظامی استان وجود دارد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام در ادامه با تاکید بر حمایت و اعتماد کامل مردم به پلیس و دستگاه قضایی از بزرگان و مصلحان استان خواست، برای ایجاد نظم و آرامش در موضوعاتی که اختلاف بین اقوام و خانواده‌ها وجود دارد ورود پیدا کنند.

انتهای پیام/ د

ایلام آماده برگزاری حماسه اربعین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.