سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نیروی انتظامی دانشگاه «نظم، تعلیم، ایثار و فداکاری» است

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: نیروی انتظامی دانشگاه «نظم،تربیت، تعلیم، فداکاری و ایثار» برگرفته ازمکتب عشق اهل بیت (ع) است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛ماموستا فایق رستمی امروز شنبه در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح  استان در سنندج گفت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران با همراهی نیروهای نظامی و انتظامی و مشارکت و بسیج مردمی کشتی انقلاب را از امواج پر تلاطم رهایی و به ساحل آرامش رساندند.

وی عنوان کرد: شهدای هشت سال دفاع مقدس با تاسی از مکتب عشق،محبت و فداکاری عاشورا جان خود را در راه مملکت خود فدا کردند تا درخت ثمردار امنیت،آسایش و آرامش و حفاظت از کشورمان همواره برقرار و پایدار باشد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان ادامه داد: در سایه همین اقتدار و بصیرت رهبری کشورما توانسته در حوزه های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و علمی پیشرفت چشمگیری نسبت به گذشته کند و ایران اسلامی به مرکز امنیت و آسایش در منطقه تبدیل شود.

ماموستا رستمی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی کشورمان در تمامی میادین و عرصه ها حضور گسترده داشتند،گفت: نیروی انتظامی دانشگاه نظم،تربیت، تعلیم، فداکاری و ایثار برگرفته ازمکتب عشق اهل بیت (ع) است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان بیان کرد: نیروهای نظامی و انتظامی در راستای برقراری و حفظ امنیت، آسایش و آرامش مردم شب و روز را نمی شناسند و همواره در این حوزه مشغول خدمت رسانی به اقشار مختلف جامعه هستند.

وی با بیان اینکه خداوندمتعال در قرآن کریم بزرگترین نعمت در دنیا را امنیت و آسایش عنوان کرده است، افزود: امروز امنیت موجود کشور ما در تمام دنیا در سایه تلاش  و فداکاری و ایثار نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجی بی نظیر است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان همواره درصدد ایجاد اختلاف و تفرقه میان مسلمانان هستند، اظهارداشت: متاسفانه برخی از سران ممالک اسلامی به نیرنگ و حیله دشمنان اسلام که برای غارت این ممالک است،توجهی نکردند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ایثار سبب تحکیم روابط می‌شود، خاطر نشان کرد: ایران اسلامی مرکز محبت، دوستی و برابری با مردم است و باید همه با هم برای پیشرفت، آبادانی و توسعه کشور و استان دست به دست یکدیگر بدهیم.

ماموستا رستمی امنیت استان و کشور را بی‌نظیر بیان کرد و افزود: دشمنان به دنبای غارت و قتل و عام و درصدد ایجاد اختلاف و تفرقه بین مسلمانان هستند اما متأسفانه سران ممالک اسلامی به این موضوع توجه نمی‌کنند.

انتهای پیام/م

ایران اسلامی مرکزامنیت، صلح و دوستی در جهان  است

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.