سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ملکی: جباری اخراج نشده است/هیئت مدیره دخالتی در انتخاب دستیاران شفر نداشت

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: انتخاب دستیاران با نظر کمیته فنی بوده و هیئت مدیره هیچ دخالتی در این انتخاب‌ها نداشته است.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، عباس ملکی درباره انتخاب طاهری و دین محمدی به عنوان دستیاران شفر گفت: کمیته فنی ما ۷ نفر بود که حدود یک ماه پیش این کمیته تشکیل شد و اختیار انتخاب سرمربی و مربی را هم به کمیته فنی داده شد. با توجه به اینکه اعضای کمیته فنی بزرگان باشگاه و پیشکسوتان ما هستند این موضوع باعث می‌شود کار ما در هیئت مدیره نیز راحت‌تر شود. پس از انتخاب شفر، دستیاران این مربی هم توسط این کمیته انجام شد.

او افزود: رزومه مربیان زیادی مورد بررسی قرار گرفت که در نهایت رزومه ۲ نفر مورد قبول کمیته فنی اکثریت قرار گرفت و آن‌ها از کمیته فنی بیرون آمدند. انتخاب دستیاران با نظر کمیته فنی بود و هیئت مدیره هیچ دخالتی در این انتخاب نکرد. پس از انتخاب دستیاران تنها، افتخاری با شفر تماس گرفت و اعلام کرد که کمیته فنی رزومه این ۲ مربی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا نظر نهایی خود را اعلام کنید. به این ترتیب افتخاری به شفر اعلام کرد که حتی می‌توانید یک دستیار، هر ۲ یا اصلا هیچ کدام را انتخاب نکنید که این امر صورت گرفت و قرار شد نظر نهایی را شفر در این مورد بدهد و ما منتظر هستیم. از نظر شفر بی اطلاع هستم.

او درباره تغییر محل تمرین آبی پوشان بیان کرد: قرار است محل تمرین تغییر کند و ما به صنایع دفاع می‌رویم. صحبت‌های لازم انحام شده و قرارداد هم منعقد شده و تنها یک سری مراحل اداری باقی مانده است. به طور حتم از هفته بعد تیم به نوبنیاد خواهد رفت.

ملکی درباره بازگشت برزای به استقلال گفت: نظر شفر بر این بود که این بازیکن برگردد بنابراین اگر جای خالی داشته باشیم این امر انجام می‌شود.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره وضعیت جباری گفت: این بازیکن اخراج نشده است و تکلیف او را مشخص می‌کنیم. طی هفته آتی در مورد این بازیکن اظهار نظر خواهد شد.

ملکی درمورد اینکه بازگشت رحمتی با نظر هیئت مدیره بود یا نظر شفر گفت: پس از انتخاب شفر، افتخاری با رحمتی تماس گرفت و از او خواست تا به محل تمرین برود.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا بازگشت رحمتی به دلیل قرارداد این بازیکن بود یا خیر گفت: نه به هیچ عنوان چنین مساله‌ای نیست، رحمتی سال‌ها دروازه بان استقلال بوده و بازیکن و شناسنامه این باشگاه است. بازیکن خوب ما است. ممکن است داخل خانواده برخی اتفاقات رخ بدهد، اما این مسائل حل شده است. به هر ترتیب مشکلات پیش آمده را باید حل کرد.

انتهای پیام/

تغییر محل تمرین استقلالی‌ها قطعی شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.