سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

موفقت های  پلیس بدون مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست

فرمانده انتظامی شهرستان بانه گفت:موفقت های  پلیس در انجام مأموریت‌های محوله بدون مشارکت وهمدلی مردم امکان‌پذیر نیست و همراهی مردم با پلیس نقش مهمی در موفقیت‌های کسب شده دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛سرهنگ فرزاد کریمی روزگذشته در جمع مردم شهرستان بانه ضمن تبریک هفته ناجا گفت: ایجاد «امنیت اجتماعی و مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی» از رسالت‌های مهم نیروی انتظامی است.

وی با اشاره به گستردگی حوزه وظایف پلیس در عرصه‌های مختلف گفت: موفقت پلیس در انجام مأموریت‌های محوله بدون مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست و همراهی مردم با پلیس نقش مهمی در موفقیت‌های کسب شده دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان بانه تصریح کرد: خوشبختانه امروزه در سایه تلاش شبانه‌روزی پرسنل نیروی انتظامی و مشارکت همشهریان یک وضعیت پایدار امنیت اجتماعی در این شهرستان حاکم است.

وی با اشاره به اینکه در حوزه جرائم خشن و قتل‌ها موفق به کشف 100 درصدی شده‌ایم، گفت: آمار سرقت‌های خشن در بانه "صفر" است.

کریمی با اشاره به آسیب‌ها و تهدیدات فضای مجازی افزود: امروز دشمن با رویکرد جنگ نرم و تهاجم فرهنگی درصدد ضربه زدن به اقشار مختلف جامعه به‌ویژه نسل جوان است که باید مراقب تهدیدات دشمن باشیم.

وی اظهار کرد: تامین امنیت مردم در حوزه‌های مختلف از جمله خدمات و اهداف نیروی انتظامی است که با مشارکت مردم به پیش می‌رود.

انتهای پیام/م

تامین امنیت مردم در حوزه‌های مختلف از اهداف نیروی انتظامی است

 

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.