سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر جبهه عفاف و حجاب فارس خبر داد؛

اجرای ۱۶ ویژه برنامه فرهنگی حجاب و عفاف در شیراز

دبیر جبهه عفاف و حجاب فارس از اجرای ۱۶ ویژه برنامه فرهنگی حجاب و عفاف در شیراز خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمدحسین اسلامی دبیر جبهه عفاف و حجاب استان فارس گفت: کارگروه عفاف و حجاب سال گذشته با تشکیل جلسات متعدد کارشناسی به این نتیجه رسید که بحث آموزش تربیت مربی را به صورت جدی در دستور کار خود قرار دهد.

وی با اشاره به اینکه بر این اساس دوره مقدماتی تربیت مربی عفاف و حجاب با عنوان «ازکی» به تصویب کارگروه رسید، افزود: تا کنون ۲ دوره مقدماتی و یک دوره تکمیلی تربیت مربی و همچنین ۴ دوره تخصصی با حضور کارشناسان از جمله دکتر فاطمی‌راد، حجت‌الاسلام زیبایی‌نژاد و حجت‌الاسلام ماندگاری برگزار شده است.

اسلامی با اشاره به اینکه در کنار این دوره‌ها حضور فیزیکی بانوان محجبه در اماکن عمومی باعنوان «پاتوق خوبی‌ها» در حال انجام است، ادامه داد: برپایی بیش از ۱۲ نمایشگاه با عناوین مختلف عفاف و حجاب از فعالیت‌های جبهه عفاف و حجاب استان فارس بوده است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۱۸ طرح به شبکه عفاف و حجاب کشور ارسال شده که ۱۶ مورد آن به تصویب رسیده است، بیان کرد: از این طرح‌ها ۵ مورد به صورت کشوری ارائه شده و در تمام نقاط کشور در حال انجام است.

دبیر جبهه عفاف و حجاب استان فارس همچنین از اجرای طرح «دختران نجابت» در تعدادی از مدارس دخترانه مقطع متوسطه شیراز خبر داد و گفت: این طرح در سال تحصیلی جدید اجرایی می‌شود.

وی اظهار داشت: طرح «نذر چادر و روسری» جهت اهداء به دختران کم‌بضاعت حاشیه شهر شیراز نیز از دیگر فعالیت‌های این جبهه فرهنگی بوده که در حال اجرا است.
انتهای پیام/ر

توسعه و ترویج امر حجاب و عفاف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.