سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور نیروهای انتظامی در نماز جمعه شهرستان بیرجند+تصاویر

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه در جمع نیروهای انتظامی و آحاد مردم بیرجند گفت: مشارکت سازنده پلیس و مردم، امنیت کشور را افزایش می دهد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ سردار شجاع،فرمانده انتظامی خراسان جنوبی به مناسبت آغاز هفته ناجا ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه  شهرستان بیرجند در جمع نیروهای انتظامی و مردم گفت: مشارکت سازنده پلیس و مردم در عرصه های مختلف موجب نهادینه شدن امنیت و کاهش جرایم در کشور می شود.

وی افزود: برقراری نظم و امنیت پایدار و تحقق شعار اقتصاد مقاومتی،تولید و اشتغال نیز با حضور و مشارکت حداکثری مردم در عرصه های مختلف محقق می شود.


فرمانده انتظامی استان با اشاره به گستردگی مأموریت ناجا گفت: نیرو های انتظامی در همه شهرها،روستا ها،جاده ها،مرزها،پایانه های مسافربری،دشت ها،کوه ها و مناطق خطرناک و در همه فصول سال موظف هستند تا امنیت مردم را فراهم کنند.


سردار شجاع با بیان اینکه خراسان جنوبی سومین استان پهناور کشور است،افزود: هم جواری با کشور جنگ زده افغانستان که جولانگاه گروه های تروریستی ،تکفیری و قاچاقچیان است،حساسیت کار در عرصه برقراری نظم و امنیت را سخت تر کرده است.


وی با بیان اینکه امروز بزرگترین مبارزه با استکبار جهانی ،خدمت به مردم است،گفت: تأمین امنیت اخلاقی و روانی و مبارزه با تهاجم فرهنگی از وظایف نیروی انتظامی است.


وی با بیان اینکه باید شور و شعور حسینی در جامعه تبیین شود،گفت: نیروی انتظامی همگام با مردم تمام تلاش خود را برای ایجاد فضای امن  برای برگزاری هرچه با شکوه تر مراسم مذهبی انجام می دهد.

 

 

 

 

انتهای پیام/ب

سخنرانی فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی در چهاردهم مهر ماه

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.