سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساکت: کی روش نسبت به زمین های مرکز ملی فوتبال دغدغه دارد

دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت: برای تجهیز و بازسازی زمین های مرکز ملی فوتبال در تلاش هستیم چراکه کی روش دغدغه زیادی برای زمین ها دارد.

 به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان محمدرضا ساکت در گفت و گو با  شبکه ورزش درباره وضعیت زمین مرکز ملی فوتبال ایران بیان کرد: برای آماده سازی زمین شماره ۲ مرکز ملی فوتبال در تلاش هستیم و توافق های لازم برای ترمیم و بازسازی زمین شماره یک انجام شده است. کارلوس کی روش دغدغه‌های زیادی نسبت به این زمین ها دارد که درست است.

او ادامه داد: از طرفی تجهیز مرکز الیت فوتبال به عنوان الگوی فنی کی روش در دستور کار است. تیم ملی بزرگسالان به صورت موقت از بخشی از سالن های مجهز این مرکز برای کار بدنسازی استفاده می کند. البته در بخش نرم افزاری هم برای برقراری ارتباط بین تیم های پایه با بزرگسالان تلاش می کنیم و امیدوارم بتوانیم از اصول پیشرفته کی روش استفاده کنیم.

ساکت درباره اردوهای تدارکاتی تیم های ملی پایه اظهار کرد: تدارکات خوبی برای تیم های ملی پایه انجام شده است و در ماه های اخیر با فرانسه و مکزیک در رده نوجوانان و با ارمنستان و عمان در رده جوانان بازی کرده ایم. فدراسیون فوتبال توجه ویژه ای به رده های پایه دارد تا بازیکنان این تیم ها به آمادگی و تجربه بالا برسند. در کل برای برگزاری دیدار دوستانه برای تمام تیم های ملی تلاش می کنیم.

او افزود: در فوتبال پایه استعدادهای زیادی داریم اما سطح زیرساخت هایمان پایین است. تمرکز فدراسیون فوتبال برای تجهیز زیرساخت ها روی مرکز ملی فوتبال است.

دبیر کل فدراسیون فوتبال درباره اختصاص زمین به این فدراسیون برای تأسیس مجتمع در مرکز ملی فوتبال گفت: شرکت ملی توسعه و تجهیز باید در این زمینه پاسخگو باشد چراکه با وجود دستور وزیر ورزش و جوانان تاکنون این زمین به فدراسیون فوتبال واگذار نشده است. نامه واگذاری زمین هم ارسال شده اما شرکت توسعه آن را عملیاتی نکرده است. پیگیری های ما ادامه دارد و امیدواریم با نظر مثبت وزیر ورزش این موضوع عملی شود. زیرساخت های احداث مجتمع در مرکز ملی فوتبال را هم ایجاد کرده ایم.

انتهای پیام/

اظهارات دبیر کل فدراسیون فوتبال درباره شرایط تیم ملی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.