سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با روز جهانی کودک؛

نمایشگاه نقاشی «چیزی بگو» در ارومیه برپا می‌شود

مسئول نمایشگاه گردان و مربی هنری مرکز گلهای بهشت و انجمن اتیسم گفت:همزمان با روز جهانی کودک نمایشگاه نقاشی «چیزی بگو» در ارومیه برپا می‌شود

 مریم گشایش مسئول نمایشگاه گردان و مربی هنری مرکز گلهای بهشت و انجمن اتیسم در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه گفت:نمایشگاه نقاشی «چیزی بگو» با هدف توانمند سازی هرچه بیشتر کودکان اتیسم و کم توان ذهنی، معطوف کردن نگاه جامعه به این کودکان، باور توانمندی هایشان و نیز ایجاد رابطه نزدیک‌تر با آن‌ها برپا می‌شود.
مریم گشایش افزود: در این نمایشگاه ۲۵ اثر هنری که از دستان ۲۰ نفر از کودکان کم توان ذهنی، سندرم و اتیسم خلق شده، به نمایش گذاشته می‌شود.
وی با اظهار اینکه آثار به نمایش گذاشته شده در نمایشگاه از بازآفرینی آثار هنرمندان بنام است افزود: کودکان بصورت خلاقانه و با استفاده از تکنیک اکریلیک آثار خود را طراحی و خلق کرده اند.
گشایش در ادامه گفت: این نمایشگاه با همکاری مرکز آموزشی و توانبخشی کم توان ذهنی گل‌های بهشت و انجمن اتیسم ایران- ارومیه، از ۱۶ ماه جاری به مدت شش روز در محل تالار هتل آنا برپا می‌شود و علاقمندان میتوانند از ساعت ۱۶ تا ۲۰ از نمایشگاه دیدن نمایند.

انتهای پیام/م

 

برپایی نمایشگاه چیزی بگو در ارومیه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.