سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کردستان عراق به عنوان پایگاه امنیتی اسرائیل مطرح است

امام جمعه موقت کرمان با اشاره به همه پرسی در کردستان عراق گفت: رژیم صهیونیستی درپی قرار گرفتن کنار گوش ایران است و مساله استقلال کردستان عراق به عنوان پایگاه رژیم صهیونیستی مطرح شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، حجت الاسلام محمد قاسمی زاده خطیب موقت جمعه در جمع مردم خداجوی کرمان بااشاره به حادثه اخیر کشتار مردم در آمریکا گفت: اگر قتل و کشتار مردم در این جریان نتیجه فعالیت داعش نباشد، آزادی بی حساب و کتاب اسلحه زمینه ساز این مسئله است.
وی تصریح کرد :امروز امنیت در کشور حرف نخست را می‌زند ،امکانات بدون امنیت ارزشی ندارد ونیروی انتظامی وظیفه دارد در تمامی  موارد خدمات امنیتی را تامین کند.
حجت الاسلام قاسمی زاده افزود: نیروی انتظامی به تنهایی فعالیت سختی در اجرای امنیت دارد لذا نقش مردم با ورود اطلاعات، اجرای قوانین و مقررات و آگاهی بخشی در منزل و کمک خیر خواهانه به این ارگان بسیار با اهمیت است.
وی با اشاره به گذشت نیمی از ماه محرم الحرام عنوان کرد: ظرفیت محرم بسیار گسترده است و آنچه که در این دهه دیدیم تنها بخشی از این ظرفیت بود و باید با اراده قوی، از فضا‌های فرهنگی و دینی استفاده بیشتری ببریم.

انتهای پیام/ی

خطبه های نماز جمعه کرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.