سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به کمک این فناوری خارق‌العاده از سیل و زلزله در امان بمانید + فیلم

طراحان با استفاده از برنامه آزمایشی مشابه با صنعت هوافضا، کپسولی طراحی کرده‌اند که از قدرت و پایداری بالایی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  Cappule Survival توپ غول‌پیکری است که می‌تواند جان شما را در بلایای طبیعی مانند زلزله، سیل، گردباد و طوفان نجات دهد،کپسول نجاتی با ظرفیت‌ نگهداری از 2 تا 10 نفر، سیستم ایمنی شخصی که به گفته سازندگان توانایی نگهداری و حفظ شما را در برابر گرما، سرما و ضربات مختلف را خواهد داشت.

کپسول دارای دو پنجره کوچک است که به سرنشینانش کمک می‌کند تا از تمامی اتفاقات و حوادث بیرون مطلع شوند، همچنین درهای آن هم از داخل و هم از خارج قابل باز و بسته شدن است.

جولیان شارپ، سرپرست تیم مهندسان هوا و فضا که در ساخت این پروژه مشغولند، هدف از چنین محصولی را اینچنین توضیح می‌دهد: کمک به مردم تنها هدف ماست، حالا بوسیله چنین اختراعی، مردم در مواقع ضروری می‌توانند از خطرات احتمالی حفظ شوند.

بدنه آلومینیومی، صندلی‌های ایمن، کمربندهای مطمئن، مخزن تهویه هوا و آب، سیستم موقعیت‌یاب ( GPS )، محل ذخیره سازی مواد غذایی تا 5 روز تنها بخشی از ویژگی این محصول خاص است.

در ادامه عملکرد این کره ناجی را مشاهده کنید.

 

 

 

 

 

 
انتهای پیام/

این کپسول ناجی شما خواهد بود 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۰:۳۵ ۱۵ مهر ۱۳۹۶
توالت داره واجب ترین چیزه لا مذهب
ناشناس
۱۲:۳۹ ۱۵ مهر ۱۳۹۶
بسیار هوشمندانه است. فقط از جنس چینی اش را اکیدا نخرید. پول صرفه جویی شده بی فایده خواهد ماند