سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با آغاز ثبت نام پیاده روی اربعین؛

زائران حسینی مراقب سایت های اینترنتی جعلی باشند

رئیس پلیس فتا فارس گفت: با توجه به آغاز ثبت نام پیاده روی اربعین، زائران حسینی مراقب سوء استفاده برخی از سایت‌های اینترنتی باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ حبیب اله رجبلی رئیس پلیس فتا فارس بیان کرد: با توجه به آغاز ثبت نام پیاده روی اربعین، برخی افراد سودجو با راه اندازی سایت‌های اینترنتی جعلی به بهانه صدور سریع ویزای اربعین، اقدام به سرقت اطلاعات بانکی و کلاهبرداری از متقاضیان می‌کنند.

وی افزود: زائران برای ثبت نام تنها به سایت سماح به نشانی www.samah.haj.ir مراجعه و از رفتن به لینک‌های تبلیغاتی سایت‌های مختلف و شبکه‌های اجتماعی با موضوع سفر سریع، بدون ویزا و ارزان برای اربعین خودداری کنند.

رئیس پلیس فتا فارس با تاکید بر اینکه انگیزه این افراد سوء استفاده از احساسات زائران اربعین و کلاهبرداری است، از شهروندان درخواست کرد هشدار‌های پلیس را جدی بگیرند.

سرهنگ رجبلی اضافه کرد: زائرانی که قصد سفر به عتبات عالیات را دارند در طول سفر از دستگاه‌های رایانه‌ای و وسایل الکترونیکی خود از جمله تلفن همراه و دوربین عکاسی محافظت کنند.

این مقام انتظامی به شهروندان توصیه کرد: در صورت مواجهه با موارد مشکوک، آن را از طریق سایت Cyberpolice.ir و یا ایمیل fars_fata@police.ir به پلیس فتا استان فارس گزارش دهند.

انتهای پیام/ن

هشدار پلیس فتا به زائران حسینی

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.