سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مجموعه رفاهی ایثار ایلام همچنان در انتظار تامین اعتبار

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام اعلام کرد : مجموعه رفاهی ایثار این استان همچنان در انتظار تامین اعتبار برای تکمیل شدن است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ سلیمان رستمیان گفت : برای ساخت این مجتمع که تاکنون با پیشرفت فیزیکی 75 درصد دو فاز آن به بهره برداری رسیده بیش از 110 میلیارد ریال اعتبار ملی و استانی هزینه شده است.


وی افزود : مرحله آخر این مجتمع شامل نما، سالن آمفی تئاتر، موزه شهدا و سوئیت های اقامتی است که از چهار گذشته تاکنون در انتظار تامین اعتبار 50 میلیارد ریال است.


وی اظهار کرد: بر اساس تفاهم نامه منعقد شده بین استانداری ایلام و این نهاد، اعتبار تکمیل این مرکز باید بصورت 50 درصد از سوی 2 طرف پرداخت می شد در حالیکه تاکنون 80 درصد اعتبار هزینه شده از سوی بنیاد شهید تامین و استانداری به تعهد خود عمل نکرده است.


رستمیان با بیان اینکه امسال 10 میلیارد ریال برای تکمیل این مجتمع از محل اعتبارهای عمرانی پیش بینی شده، گفت: تکمیل ساخت مجتمع رفاهی، فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار در مجموع به 50 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.


وی گفت: این مجموعه با 14 هزار متر مربع مساحت مجهز به درمانگاه و مجتمع توانبخشی شامل فیزیوتراپی، کاردرمانی، بینایی سنجی و کمیسیون پزشکی، استخر چند منظوره ویژه جانبازان 70 درصد به بالا و ویلچری، سالن های ورزشی با تجهیزات کامل شامل آمادگی جسمانی، بدنسازی با تجهیزات پیشرفته، تیراندازی، سالن چند منظوره توپی، تنیس، شطرنج و سالن ورزش های رزمی، سالن های کارآفرینی و کارآموزی شامل مشاغل خانگی و همچنین کانون قرآن و اجرای فعالیت های قرآنی است.


انتهای پیام/ه


ساخت مجموعه رفاهی ایثار در ایلام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.