سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

10 والیبالیست ایلامی در اردوی تیم ملی

رئیس هیات والیبال استان ایلام از دعوت شدن 10 والیبالیست ایلامی به اردوی تیم ملی در بخش آقایان و رده سنی نوجوانان خبرداد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ امین حمیدپور بیان کرد: امیربهادر اقبالی، امیررضا چگینی، امیرعباس رضایی ، پژمان یاسمی، حمید حدیژه، حمیدرضا سعادتی، سامان مظلومی، سینا خسروی، علیرضا کیانی و مبین فتاحی ورزشکاران  ایلامی دعوت شده به اردوی تیم ملی نوجوانان هستند.


وی گفت : همچنین در بخش بانوان نیز پردیس الله مرادی و زینب بسطامی به اولین اردوی تیم ملی والیبال دعوت شدند.
حمید پور ادامه داد: دومین مرحله اردوی تیم ملی بانوان رده سنی نوجوانان بزودی برگزار می شود و با توجه به استعداد این بازیکنان و شناسایی ظرفیت آنان احتمال حضور قطعی پردیس الله مرادی در این اردو و حضور در تیم ملی وجود دارد.


وی تاکید کرد: عملکرد خوب این هیات در یک بازه زمانی کوتاه باعث فعال شدن کادر فنی و ورزشکاران شده و با توجه به برگزاری و اعزام تیم ها به مسابقات مختلف امیدواریم بزودی شاهد رشد این ورزش و کسب مقام های شایسته در سطح کشور باشیم.


وی با بیان اینکه برگزاری مسابقات و اعزام تیم ها به مسابقات باعث کسب تجربه و شناسایی استعدادهای این ورزش شده است، گفت: برگزاری مسابقات جام رمضان ادارات و دسته جات آزاد، برگزاری سومین جشنواره مسابقات مینی والیبال (نونهالان) دختر و پسر و برگزاری اردوی انتخابی بانوان رده سنی جوانان در 2 مرحله در شهرستان ایلام از جمله اقدامات این هیات است.


حمیدپور ادامه داد: اعزام تیم بانوان به مسابقات کشوری رده سنی نوجوانان به میزبانی استان زنجان، اعزام تیم آقایان به مسابقات کشوری دسته سه رده جوانان و نوجوانان، اجرای مسابقات قهرمانی بانوان استان، اعزام به مسابقات کشوری بانوان رده سنی جوانان و اعزام به سومین دوره جشنواره نونهالان دختر(استعدادیابی) سراسر کشور در قالب 2 تیم شهدای ایلام و زاگرس ایلام به میزبانی استان زنجان از دیگر اقدامات این هیات است.


حمید پور در خصوص برگزاری مسابقات به میزبانی ایلام نیز گفت: این هیات آمادگی لازم برای برگزاری مسابقات والیبال در رده پایه به میزبانی ایلام مشروط بر حمایت اداره تربیت بدنی و فراهم کردن امکانات برای ورزشکاران را دارد.


وی با بیان اینکه یکی از مشکلات اساسی این هیات نداشتن سالن اختصاصی است، افزود: با توجه به رشد این ورزش و افتخار آفرینی تیم ملی والیبال کشور این رشته با استقبال عمومی روبرو است اما سالن های ورزشی در ایلام جوابگوی تعداد بسیار ورزشکاران نیست.


حمیدپور تاکید کرد: در حال حاضر مشکل اساسی این هیات نداشتن خانه والیبال است و با توجه به اینکه اکثر سالن ها بصورت خصوصی اداره می شوند برای تمرین بازیکنان مجبور به اجاره کردن 2 سانس برای آقایان و خانم ها هستیم.


وی در خصوص جذب اسپانسرهای مالی نیز گفت: ورزش استان ایلام در زمینه جذب اسپانسر مالی با مشکل مواجه است و متاسفانه کسی حاضر به سرمایه گذاری در این زمینه نیست بنابراین تیم های ورزشی باید توانایی و استعداد خود را نشان داده و اعتماد سرمایه گذار را جلب کنند.


رئیس هیات والیبال استان ایلام گفت: ایلام دارای استعدادهای ورزشی بسیاری در رشته های مختلف است اما بدلیل کمبود امکانات و فراهم نبودن شرایط مناسب برای ورزشکاران بسیاری از این استعدادها ناشناخته و به جایگاه شایسته خود نمی رسند.


وی تاکید کرد: اداره کل ورزش و جوانان ایلام با توجه به بضاعت مالی اندک خود جوابگوی تامین اعتبار و امکانات برای هیات ها نیست اما باید توجه بیشتری به هیات ها و ورزشکاران داشته و از آنها حمایت های لازم را بعمل آورد.
 

انتهای پیام/ع

دعوت از 10 والیبالیست ایلامی به اردوی تیم ملی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.