سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمل مکانیزه زباله در روستاهای گلستان

با حضور استاندار گلستان ۸ دستگاه خودرو کمپرسی مکانیزه حمل زباله به ۸ دهیاری تحویل شد.

ه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ مدیر کل امور روستایی و شورا‌های استانداری گلستان در این مراسم گفت: سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها برای خرید هر خودرو ۱۲۵ میلیون تومان و دهیاری هر روستا ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان هزینه کرد.

علی نصیبی افزود: اکنون با اضافه شدن این ۸ دستگاه، ۱۴۱ دستگاه خودرو نیسان و کمپرسی حمل زباله روستا‌ها را انجام می‌دهند.

وی همچنین گفت: ۹۴ درصد پسماند روستایی بصورت مکانیزه جمع آوری و در روز‌های آینده ۴ دستگاه خودرو آتش نشانی نیز به پایگاه‌های آتش نشانی روستایی افزوده می‌شود.

صادقلو استاندار گلستان در این مراسم گفت: بیش از ۴۶ درصد جمعیت استان در روستا‌ها ساکن هستند و بخش مهمی از توسعه روستایی با توسعه، عمران و تجهیز ناوگان انجام می‌شود و توجه به رفاه و بهداشت در سطح روستا‌ها می‌تواند رشد و توسعه عمومی را فراهم کند.

همچنین در این مراسم با همکاری اداره کل امور روستایی و شوراها، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و صندوق کارآفرینی امید ۵ دستگاه خودرو سمند برای انجام کار حمل و نقل روستایی تحویل متقاضیان شد.

این خودرو‌ها به روستا‌های چنارلی بخش گلی داغ شهرستان مراوتپه، کاکا بخش مرکزی شهرستان گنبد، سلطان آباد بخش بهاران شهرستان گرگان، مالای شیخ غراوی بخش مرکزی کلاله، چاپاقلی بخش مرکزی شهرستان ترکمن، عرب بوران بخش مرکزی شهرستان گالیکش، کرد بخش مرکزی شهرستان آق قلا و توران ترک بخش مرکزی رامیان تحویل داده شد.

انتهای پیام/فا
 
 
 

جمع آوری مکانیزه زباله روستاهای استان

 
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.