سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نقوی حسینی در تذکر شفاهی:

برخی دستگاه‌ها در سال تولید و اشتغال بیکاری‌سازی می‌کنند

نماینده مردم ورامین خواهان اجرای برخی از قوانین مصوب مجلس از سوی دولت شد.

به گزارش  خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدحسین نقوی‌حسینی نماینده مردم ورامین در جلسه علنی امروز (چهارشنبه، 12 مهر ماه) طی تذکری شفاهی اظهار کرد: چرا دولت پول گندم‌کاران را علی‌رغم آنکه در قانون تصویب و در بودجه هم پیش‌بینی شده است، پرداخت نمی‌کند.

وی با انتقاد از دولت به جهت اجرا نکردن قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح گفت: ما در مجلس تصویب کردیم که حقوق نیروهای مسلح اعم از سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و وزارت دفاع، همسان ‌سازی شود اما دولت تا کنون اقدامی در این راستا انجام نداده است.

نماینده مردم ورامین با انتقاد از بانک‌ها با جهت اجرا نکردن مصوبه بخشودگی سود و جرائم وام‌های کمتر از 100 میلیون تومان تصریح کرد: متأسفانه علی‌رغم اینکه این قانون در مجلس تصویب شده است هیچ بانکی زیر بار آن نمی‌رود و مشکلات سپرده‌گذاران مؤسسات مالی و اعتباری هم همچنان پابرجاست.

نقوی حسینی با بیان اینکه متأسفانه در سال تولید و اشتغال، اشتغال‌زدایی صورت می‌گیرد، گفت: جای تأسف دارد که کارخانجات و دستگاه‌های دولتی ما به جای تولید و اشتغال بیکاری‌ سازی می‌کنند به طوریکه اخیرا بانک صادرات 800 نفر از نیروهای شرکتی خود را اخراج کرده‌ است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست‌خارجی در پایان خاطرنشان کرد: مجلس فقط خواهان اجرای قانون از سوی دولت است و ما خارج از قانون مطالبه‌ای از دولت نداریم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.