سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عاشورا به روایت هنرمندان

سومین زیارت واره هنر عاشورایی کرمان در بخش‌های مختلف برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، میثم ثمررخی رییس موزه هنر‌های معاصر صنعتی کرمان با بیان اینکه سومین زیارت واره هنر عاشورایی با همکاری دانشکده هنر کرمان در موزه هنر‌های معاصر صنعتی کرمان برگزار می‌شود، گفت: در بخش‌های نمایشگاهی این زیارت واره آثاری
از استادان هنر دانشکده هنر و مدرسان نقاشی فارغ التحصیل این دانشکده با موضوع تصویرسازی و نقاشی یک صفحه از کتاب آه باز خوانی مقتل امام حسین (ع) ویرایش یاسین حجازی به نمایش گذاشته می‌شوند.
ثمررخی ادامه داد: این نمایشگاه ساعت ۱۶:۳۰ شنبه ۱۵ مهر افتتاح می‌شود.
وی با بیان اینکه پیش بینی می‌شود، بخش کارگاهی و ورک شاپ‌ها به همراه شب شعر با موضوع نگاه به اشعار حسینی شعرای کرمان برگزار شود، افزود: تقدیر از هنرمندان شرکت کننده در زیارت واره و رونمایی از مجموعه چاپ شده آثار نقاشی از برنامه‌های روز اختتامیه است که نزدیک اربعین حسینی برگزار می‌شود.
رییس موزه هنر‌های معاصر صنعتی اجرای مجموعه اثر هنر مفهومی، محیطی و چیدمان را نیز از برنامه‌های این زیارت واره عنوان کرد و از اطلاع رسانی آن در زمان خود سخن گفت.
این زیارت واره با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اداره کل استان کرمان، شرکت ملی صنایع مس ایران روابط عمومی منطقه کرمان، زیارت واره هنر عاشورا، دانشگاه شهید باهنر کرمان دانشکده هنر و معماری و موزه هنر‌های معاصر صنعتی کرمان، مهر و آبان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/‌ی

نمایشگاهی از آثار استادان هنر دانشکده هنر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.