سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون شهرستان‌های مجمع خیرین تامین سلامت فارس خبر داد؛

افتتاح بیمارستان ۴۵ تختخوابی در آباده

به همت نیکوکاران عرصه سلامت، بیمارستان ۴۵ تختخوابی آباده بزودی به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سید محمد مهدی طباطبایی معاون امور شهرستان‌های مجمع خیرین تامین سلامت فارس گفت: عملیات اجرایی بیمارستان جراحی قلب و عروق شهرستان آباده در سال ۸۸ با اعتباری بیش از ۷۰ میلیارد ریال از سوی خیران تامین سلامت و با تلاش دانشگاه علوم پزشکی شیراز آغاز شد و هم‌اکنون با ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی آماده بهره‌برداری است.

وی با اشاره به اینکه شهرستان آباده در شمال فارس با توجه به قرار گرفتن در مسیر محور‌های مواصلاتی شیراز، یزد و اصفهان نیاز به این مرکز درمانی نیاز داشت، افزود: با توجه به فاصله شهرستان آباده با مرکز استان و نیز در راستای کاهش سفر‌های درمانی و ساماندهی مراجعان از شهر‌های همجوار، برنامه‌ریزی جهت ساخت این بیمارستان بیش از یک دهه با جدیت دنبال شده است.

طباطبایی بیان کرد: این مرکز درمانی با زیربنای ۳ هزار و ۶۲۰ متر مربع در سه طبقه شامل درمانگاه قلب، اورژانس، سی سی یو، آی سی یو، جراحی قلب، انژیوگرافی و بخش‌های بستری است.

معاون شهرستان‌های مجمع خیرین تامین سلامت فارس تصریح کرد: با بهره‌برداری از این مرکز درمانی شاهد کاهش مرگ و میر ناشی از بیماری‌های قلبی و عروقی و تسریع در رساندن آنان به ویژه از شهرستان‌های همجوار به آباده هستیم.
انتهای پیام/ر

پیشرفت ۹۸ درصدی بیمارستان ۴۵ تختخوابی آباده

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.