سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به همت قرارگاه عملیاتی شهید هراتی صورت گرفت:

توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته حمایتی میان دانش‌آموزان منطقه سیستان

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید هراتی سپاه در منطقه سیستان گفت: به منظور کمک به دانش آموزان بی بضاعت و کم بضاعت ۱۱ هزار و ۵۰۰ بسته حمایتی در بین دانش آموزان منطقه سیستان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  سرهنگ پرویز آبسالان فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید هراتی سپاه در نشست خبری با اصحاب رسانه منطقه سیستان اظهار داشت: در آستانه سال تحصیلی جدید و در راستای توسعه عدالت اجتماعی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با لطف و توجه خداوند متعال و در ادامه راه سردار شهید شوشتری در یک اقدام شایسته و خدا پسندانه و با محوریت قرارگاه عملیاتی شهید هراتی سیستان برای کمک به دانش آموزان محروم منطقه سیستان بسته فرهنگی شامل لباس فرم، کیف و نوشت افزار به دانش آموزان اهدا شد.

آبسالان  بابیان اینکه یک هزار دست لباس فرم مدرسه و بیش از ۱۱ هزار نوشت افزار بین دانش آموزان محروم منطقه سیستان توزیع شد، افزود: در همین راستا اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و هفتصد میلیون ریال هزینه شد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید هراتی افزود: هدف اصلی ما از اجرای این طرح کمک به خانواده های کم بضاعت که توان مالی برای فراهم کردن امکانات تحصیلی فرزندانشان را ندارند، بود.

وی گفت: کمک ویاری به مستضعفان و نیازمندان علاوه بر تقویت روحیه ایثار و گذشت و جلب رضایت پروردگار متعال از راهکارهای اساسی جهت شاد زیستن و با نشاط بودن است.

وی ادامه داد: ساخت مدرسه، خانه محرومین، حسینیه و خانه عالم و همچنین اجرای پروژه های کارآفرینی و اشتغالزایی با هدف ترویج اقتصاد مقاومتی از جمله دیگر فعالیت های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان سیستان و بلوچستان است.

انتهای پیام/ع

توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته حمایتی میان دانش‌آموزان منطقه سیستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.