سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکنش برانکو به اختلافش با سید جلال حسینی

سرمربی پرسپولیس اظهار نظر جالبی درباره اختلافش با سید جلال حسینی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ؛ سید جلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس مصدومیتش برطرف شده است اما برانکو قصد ندارد از این بازیکن در بازی برابر استقلال خوزستان استفاده کند. 

براین اساس گفته می شود که برانکو با سید جلال حسینی دچار اختلاف شده است و همین موضوع باعث شده که سرمربی پرسپولیس از کاپیتان تیمش در بازی ها استفاده نمی کند. 

برانکو در پایان تمرین درباره شایعه اختلافش با سید جلال حسینی فقط به یک کلمه بسنده کرد و گفت: می دانم که قصد دارید درباره سید جلال بپرسید، سید جلال حسینی کاپیتان تیم ماست و تمام 

به هر حال برانکو برای اینکه حاشیه ها را از تیم خود دور کند سعی کرد که اختلافش را با سید جلال کتمان کند اما در روزهای آینده مشخص می شود که چرا سرمربی پرسپولیس با وجود رفع مصدومیت سید جلال هنوز هم از وی در بازی ها استفاده نمی کند. 

برانکو باید جواب بدهد که اگر سید جلال حسینی کاپیتان تیمش است چرا پس از رهایی از مصدومیت باز از وی در ترکیب اصلی استفاده نمی کند؟

برانکو انتظار دارد که سید جلال حسینی در تیم ملی بازی کند اما خودش از این بازیکن در ترکیب پرسپولیس استفاده نمی کند. به هر حال سرمربی پرسپولیس باید بداند که با یک جواب یک خطی بحث اختلافش با سید جلال تمام شدنی نیست و گذر زمان همه چیز را مشخص می کند. 

انتهای پیام/ 

پاسخ عجیب برانکو به شایعات 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.