سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست پليس آگاهي فارس خبر داد؛

کشف پرونده اختلاس ۱۲ میلیاردی در شیراز

سرپرست پلیس آگاهی فارس از کشف پرونده اختلاس ۱۲ میلیارد ریالی و دستگیری ۵ متهم در شیراز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ محسن سروقد سرپرست پلیس آگاهی استان فارس گفت: در پی شکایت نماینده حقوقی یکی از شعب حقوقی اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی درشیراز مبنی بر اینکه ۵ نفر از اعضای یکی از شعب تعاونی مسکن مهر، اقدام به اختلاس کرده اند که بلافاصله موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: بررسی کارشناسان نشان داد این کارمندان با سند سازی و تهیه فاکتور‌های صوری و دست کاری در حساب‌های تعاونی طی چند مرحله مرتکب اختلاس از تعاونی مسکن مهر شده اند.

سرهنگ سروقد بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی با ترفند و شگرد‌های خاص پلیسی موفق به شناسایی متهمان شدند و ضمن هماهنگی با مقام قضایی، آن‌ها را دستگیر کردند.

سرپرست پلیس آگاهی فارس تصریح کرد: متهمان در بازجویی فنی و تخصصی به اختلاس ۱۲ میلیارد ریال از یکی از شعب تعاونی مسکن مهر در شیراز اعتراف کردند.

گفتنی است در خبر منتشر شده در روزنامه‌های محلی و خبرگزاری‌ها در تاریخ ۶ مهرماه به جای تعاونی مسکن مهر، کلمه بنیاد مسکن تایپ شده است، لازم به ذکر است هیچگونه اختلاسی در بنیاد مسکن شهرستان شیراز صورت نگرفته است.
انتهای پیام/ر

هيچگونه اختلاسی در بنياد مسكن شهرستان شيراز صورت نگرفته است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.