سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شروع شهروند پس از تعطیلات یک ماهه

تیم فوتسال شهروند ساری در مشهد به مصاف فرش آرا خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال کشور تیم شهروند ساری پس از تعطیلات یک ماهه در مشهد به مصاف فرش آرا خواهد رفت.

این دیدار فردا ساعت ۱۸ آغاز خواهد شد و شهروندی‌ها امروز با بازیکنان کامل به مشهد می‌روند تا فردا برای کسب سه امتیاز خارج از خانه و صعودی چند پله‌ای برابر حریف ۱۷ امتیازی و بالاسری خود در جدول صفح آرایی کنند.

شهروندی‌ها تا اینجای فصل از ۱۱ بازی ۱۶ امتیاز کسب کرده اند و در رده هفتم به سر می‌برند و برد در این دیدار تا جایگاه چهارم می‌تواند جایگاه آن‌ها را ارتقا بخشد.

تعطیلات برای شهروندی‌ها و بازیکنانش روز‌های پرکاری بود و سینا پرکاس سنگربان نوشهر و آینده دار این تیم، محمد کرد تکنیکی و فانتزی باز و علی ابراهیمی خوش اخلاق سه بازیکن این تیم با تیم ملی دانشجویان به چین رفته بودند و با جام قهرمانی به ایران بازگشتند.

ساروی‌ها در این دیدار مرتضی عظیمایی را که از مصدومیت و بیماری حلق و بینی ۴ هفته‌ای رنج می‌برد را هم بعد از رهایی از بند بیماری باخود به همراه دارند و نگاه‌های خیلی از هوادران به ساق پای چپ طه مرتضوی هم خواهد بود که همیشه کارگشای تیم شهروند بود و محمد طاهری کارکشته هم به همراه تیم برای یک پیروزی دیگر تلاش خواهند کرد.

انتهای پیام/آ

مصاف ساروی‌ها با تیم مشهد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.