سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس خبر داد؛

پرداخت تسهیلات رونق تولید به تمامی واحدهای تولیدی فارس

تسهیلات رونق تولید به تمامی واحدهای تولیدی کوچک و متوسط استان فارس بدون محدودیت پرداخت خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ یدالله رحمانی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس گفت: بر این اساس بانک‌های عامل بر خلاف گذشته که در پرداخت تسهیلات مورد نیاز هر یک از واحدهای کوچک و متوسط، محدودیت داشتند دیگر هیچ محدودیتی نخواهند داشت.

وی با بیان اینکه تاکنون مشکلات ۹۹۵ واحد تولیدی استان در قالب هزار و ۵۲۵ مصوبه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بررسی شده است، افزود: از این تعداد مشکلات حدود ۵۰۰ واحد رفع شده و حل مشکلات سایر واحد‌ها نیز در دست پیگیری است.

رحمانی، درباره گزارش بانک‌های استان از آخرین وضعیت عملکرد تبصره ۳۵ الحاقی قانون بودجه پارسال، بیان کرد: بر اساس این گزارش تاکنون از محل این تبصره، ۳۸ هزار و ۶۱۴ مورد تسهیلات توسط بانک‌های استان بررسی و تصمیم گیری شده که اصل تسهیلات این واحد‌ها ۲ هزار و ۶۰۹ میلیارد ریال و بخشودگی سود و وجه التزام آن‌ها یک هزار و ۷۷۸ میلیارد ریال است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس تصریح کرد: امسال نیز در ۵۵۴ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در بخش‌های صنعت و معدن و کشاورزی ۴۴۷ واحد تولیدی و طرح‌های نیمه تمام نیازمند سرمایه تصویب شده که بخشی پرداخت شده و بخشی نیز در مرحله بررسی و تایید توسط سیستم بانکی است.
انتهای پیام/ر

پرداخت تسهیلات نامحدود رونق به واحدهای تولیدی فارس 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.