سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه خدمات عمرانی به ۳۳ خانوار مددجوی بابلسری

۳۳ خانوار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد در بابلسر از خدمات عمرانی به ارزش ۹۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان در ۶ ماه نخست امسال بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، غلامرضا علیپور مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) بابلسر با بیان اینکه تامین مسکن مددجویان یکی از برنامه‌های مهم این نهاد است، گفت: ارائه خدمات عمرانی به مددجویان این شهرستان در ۶ ماه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۶۷ درصد رشد داشت.

وی افزود: ۳۳ خانوار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد در بابلسر از خدمات عمرانی به ارزش ۹۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان در ۶ ماه نخست امسال بهره‌مند شدند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) بابلسر با بیان اینکه برای سه خانوار تحت حمایت در این شهرستان مسکن خریداری شده است، گفت:این واحد‌های مسکونی مجموعا با هزینه‌ای به ارزش ۶۰ میلیون تومان کمک بلاعوض کمیته امداد، مشارکت خیران و آورده مددجو خریداری شده است.

علیپور با بیان اینکه کمیته امداد در بخش مسکن به مددجویان ساکن در روستا هم خدمات ارائه می‌دهد افزود: هفت واحد مسکن مددجویی روستایی در این شهرستان در حال ساخت است و تا پایان سال جاری تکمیل و به مددجویان تحویل داده می‌شود.

وی با بیان برنامه‌های بخش مسکن در نیمه دوم امسال گفت:با برنامه ریزی‌ها وهماهنگی‌های انجام شده باسازمان بسیج سازندگی مقرر شد ۱۵ واحد مسکن مددجویی تا پایان امسال ساخته و به مددجویان تحویل داده شود.

علیپور با قدر دانی از همراهی مردم نوعدوست بابلسر با کمیته امداد افزود: مردم نیک اندیش این شهرستان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را با شماره گیری آنی پرداخت #۵*۳*۰۱۱*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه و واردکردن مبلغ مورد نظر خود، در ساخت مسکن مددجویان با این نهاد مشارکت کنند.

انتهای پیام/آ


پرداخت خدمات میلیاردی عمرانی به مددجویان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.