سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان؛

بازرسی واحدهای صنفی در کردستان از مرز 2 هزار مورد گذشت

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت:از یکم مهر لغایت7مهر ماه سال جاری ، 2 هزارو 356 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی در سطح بازار استان صورت گرفت.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،فرزاد سردارزاده رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: از یکم مهرلغایت7مهر سال جاری در مجموع 2 هزارو 356 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی در سطح بازار استان صورت گرفت.

وی با بیان کشف 48مورد تخلف در این بازرسی ها افزود: در این رابطه40 فقره پرونده برای واحد های متخلف صنفی و غیر صنفی تشکیل شده است.

سردارزاده عنوان کرد: عمده این تخلفات، گرانفروشی، کم فروشی و  درج نکردن قیمت محصولات است که برای این پرونده ها در مجموع 82 میلیون و 218 هزار و 450ریال جریمه برای متخلفان در نظر گرفته شده است .

رئیس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: 72 مورد گزارش مردمی نیز دریافت  و با رسیدگی به آنها 23 مورد تخلف احراز شد که برای آنها  پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

سردارزاده تصریح کرد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحدهای صنفی اعم از کم فروشی، گرانفروشی،  نبود قیمت و.... واحدهای مختلف صنفی مراتب را با شماره تلفن 124 و یا با مراجعه به ادارات تابعه در شهرستان ها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه کرده و موارد تخلف را گزارش کنند.

انتهای پیام/ع

کشف ٤۸ مورد تخلف در بازرسی های کردستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.