سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مقامات افغانستان کشتار مردم در لاس‌‌وگاس را محکوم کردند

عبدالله رییس اجراییه دولت وحدت ملی افغانستان و حامد کرزی رییس‌جمهور سابق افغانستان با انتشار اطلاعیه‌ای کشتار مردم در لاس‌وگاس را محکوم کردند.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، «عبدالله عبدالله» رییس اجراییه دولت وحدت ملی افغانستان و «حامد کرزی» رییس جمهور سابق افغانستان ضمن اعلام همدری با بازماندگان و خانواده‌های قربانیان حادثه لاس‌و‌گاس با انتشار اطلاعیه‌ای کشتار مردم در لاس‌وگاس را محکوم کردند.

پایگاه اطلاع رسانی ریاست اجراییه دولت وحدت ملی افغانستان با انتشار اطلاعیه‌ای ضمن همدردی با بازماندگان این حادثه نوشت: جامعه بین‌المللی بیشتر از هر زمانی از جانب گروه‌های افراطی و تبهکار مورد تهدید و خطر قرار گرفته و هیچ کشوری از شر این گروه‌ها در امان نیست، تهدیدات مشترک می‌طلبد که دولت‌های جهان یکپارچه در برابر تروریسم، افراطی‌گری و تندروی بیستند و از ادامه خون‌ریزی و قتل عام غیرنظامیان جلوگیری نمایند.

حامد کرزی رییس جمهور سابق افغانستان در صفحه تویتر خود ضمن اعلام همدردی با بازماندگان قربانیان حادثه لاس‌و‌گاس آن را محکوم کرد و این حادثه را به بازماندگان آن تسلیت گفت و آرزوی سلامتی برای زخمی‌های این حادثه کرد.

در حمله مسلحانه فرد ضاربی از طبقه سی و دوم یک هتل منطقه «مَندَلای بِی» لاس‌وگاس که یکشنبه شب اتفاق افتاد حداقل ۵۸ کشته و ۵۱۵ زخمی شدند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.