سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جلوه‌های عاشورایی در قالب عکس تجلی می‌یابد

به مناسبت فرا رسیدن ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان، ابا عبدا... الحسین(ع)، مسابقه عکس عاشورایی ویژهدر شهرستان خدابنده برگزار می شود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ صمدی، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده، با اعلام این خبر افزود: آخرین مهلت ارسال آثار ١٨ آبان ماه بوده و نتایج مسابقه ٣٠ آبان ماه اعلام خواهد شد.

 صمدی با اشاره به شرایط شرکت در مسابقه، بیان داشت: عکس‌ها باید در دو موضوع "نماز ظهر عاشورا" و "لحظه‌های پرشور از عزاداری، سنت‌ها و آیین‌ها در ماه محرم ویژه شهرستان ارسال شود.

 وی هدف از برگزاری این مسابقه را گسترش فرهنگ و هنر عاشورایی در سطح جامعه عنوان کرد و ادامه داد: در جهت اعتدال و گسترش فرهنگ حماسه بزرگ عاشورا، مسابقه عکس جلوه‌های عاشورا ویژه شهرستان خدابنده برگزار می‌شود تا بتوانیم یادمانی ماندگار از این ارزش‌ها به جا بگذاریم.

 سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه هر عکاس می‌تواند در هر بخش حداکثر ٧ قطعه عکس ارسال کند، افزود: نوع دوربین در این مسابقه ملاک نبوده و عکاسی با هر نوع دوربین و موبایل پذیرفته شده است.

 داوری آثار در روز ٢٠ آبان‌ماه انجام گرفته و به نفرات برتر جوایزی اهدا خواهدشد.

انتهای پیام /ر

برگزاری مسابقه عکس در شهرستان خدابنده

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.