سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس شورای شهر خرم‌آباد:

شهرداری خرم‌آباد ۲۵۰ میلیارد تومان بدهی دارد

رئیس شورای شهر خرم‌آباد گفت: شهرداری خرم‌آباد، ۲۵۰ میلیارد تومان بدهی ثبت شده دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  اردشیر دریکوند ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه شهردار جدید خرم‌آباد گفت: شهرداری خرم‌آباد، حدود ۲۵۰ میلیارد تومان بدهی ثبت شده دارد و این در حالی است که عمده درآمد شهرداری حتی برای نظافت شهر نیز کافی نیست.

وی با اشاره به اینکه اوضاع اقتصادی مردم تا حدودی رضایت بخش نیست عنوان کرد: لازم است تا برای ایجاد یک درآمد پایدار برنامه‌ریزی صورت بگیرد.

رئیس شورای شهر خرم‌آباد گفت: در دوره پنجم شورای شهر خرم‌آباد، اعضای شورا به صورت متحد در مدت‌زمان کوتاهی شهردار و روسای کمیسیون‌ها را مشخص کرده که این امر نشان می‌دهد، اعضای این دوره شورای شهر بالغ است.

دریکوند گفت: این شورا برنامه‌مخور بوده و مقرر شده تا چشم‌انداز ۲۰ ساله و همچنین برنامه پنج ساله شهر تدوین شود.

وی با بیان اینکه شورای این دوره دیدگاه جامع نسبن به توسعه شهری و رفع آسیب‌ها و مشکلات شهری دارد، تصریح کرد: برای تحقق این دیدگاه با کمک نظرات کارشناسی برنامه‌ریزی‌ها انجام می‌شود.

رئیس شورای شهر خرم‌آباد گفت: شفاف سازی باید در تمام امور مورد توجه بوده و در مدیریت شهری وجود داشته باشد تا به اطلاع مردم برسد؛ یکی از‌مشکلاتی که در شهرداری وجود دارد خلا‌های قانونی است که طبق آن شورای شهر فقط شورای شهرداری است و امیدواریم این مشکل رفع شود.

انتهای پیام/د

شهرداری خرم‌آباد ۲۵۰ میلیارد تومان بدهی ثبت شده دارد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.