علی اشرف کرمی، معاون دادستان استان کرمانشاه گفت: بحث و بررسی پیرامون موضوعات و چالش های مرتبط با حقوق عمومی وطرح انتظارات متقابل، تصمیماتی خوبی در راستای بهبود شرایط با هدف تامین بهتر حقوق شهروندان اتخاذ شد.
کرمی با بیان اینکه مقرر گردید در راستای هم اندیشی و هم افزایی، جلسات مذکور بصورت فصلی و منظم تشکیل شود افزود: مسافربرهایی که در محوطه فرودگاه کرمانشاه استقرار دارند، از طریق هماهنگی با مدیریت فرودگاه و سازمان تاکسیرانی ساماندهی خواهند شد و نارضایتی فعلی ان شاء الله مرتفع می شود.
کرمی بر لزوم رعایت کامل حقوق مسافرین بر اساس مقررات کنوانسیون جهانی تاکید کرد و نیز مقررشد مدیر کل فرودگاه علل تاخیر پروازهای خروجی از فرودگاه کرمانشاه را در بازه زمانی شش ماهه اول سال جاری بررسی و ضمن ارائه راهکارهای کارشناسی تدابیر بایسته به منظور کاهش تعداد ومدت زمان تاخیرها اتخاذ کنند.
کرمی با بیان اینکه در صورت تاخیر در پروازها، دفاتر فروش بلیط باید فورا و در صورت امکان و قابلیت پیش بینی قبل از حرکت مسافر از مبداء مراتب را از طریق پیامک به اطلاع مسافران برسانند، گفت: اگر پروازی با تاخیر مواجه شد و مسافر از انجام سفر هوایی انصراف حاصل نماید، انتظار می رود نمایندگان دفاتر خدمات هوایی مستقر در فرودگاه در اسرع وقت وجوه پرداختی بهای بلیط را در همان محل و بدون ضرورت مراجعات بعدی رأسا یا علی الحساب به مسافر باز گرداند.
این مسئول متذکر شد: حراست فرودگاه با معاضدت رئیس اتحادیه دفاتر فروش بلیط هواپیمایی بر رعایت قیمت های مصوب بلیط نظارت نمایند و به طریق مقتضی از فعالیت واسطه ها و تشکیل بازار سیاه جلوگیری نمایند.
انتهای پیام/ز