سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشد قابل توجه امنیت و توسعه استان ایلام

وزیر کشور گفت: طی چند سال اخیر امنیت و توسعه استان ایلام رشد قابل توجهی داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ عبدالرضا رحمانی فضلی ظهر امروز در دیدار با امام جمعه ایلام اعلام کرد: در ادامه تغییرات استانداران کشور امروز شاهد تغییر استاندار ایلام خواهیم بود.

وی افزود: خوشبختانه طی چند سال اخیر امنیت و هماهنگی مدیران استان ایلام رشد قابل توجهی داشته است و امیدوارم همین راه در دوره مدیریت جدید ادامه پیدا کند.

حجت الاسلام محمدنقی لطفی امام جمعه ایلام نیز در این دیدار اظهار داشت: خوشبختانه طی چند سال اخیر زیرساخت های استان ایلام توسعه یافته است و امیدوارم از ظرفیت های استان ایلام برای توسعه استان بیشتر استفاده شود.

وی افزود: مرز مهران به عنوان مهمترین مرز زمینی کشور در زمان اربعین برای تسهیل در تردد زوار نیازمند امکانات و زیرساخت های بیشتر است.

قاسم سلیمانی دشتکی استاندار جدید ایلام نیز گفت: بدنبال ایجاد یک مجموعه هماهنگ در استان ایلام هستیم تا بتوانیم با استفاده از ظرفیت های استان نسبت به توسعه استان اقدام کنیم.

وی افزود: قطعا استان ایلام دارای ظرفیت های منحصر به فردی است که باید از تجارب استاندار قبلی ایلام در جهت شکوفا کردن این استعدادها یاری جست.

انتهای پیام/اس

امنیت و توسعه ایلام رشد قابل توجهی داشته است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.