سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره نماز و رسانه ایلام 30مهر

مدیر ستاد اقامه نماز استان ایلام با اعلام برگزاری چهارمین جشنواره نماز و رسانه در استان آخرین مهلت ارسال اثر به دبیرخانه این جشنواره را 30مهرماه جاری عنوان کرد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ فیض الله رضایتی اعلام کرد: این جشنواره برای چهارمین دوره با هدف ترویج فرهنگ نماز و تشویق اهالی رسانه به تولید آثار با محور نماز برگزار می شود.
وی با بیان اینکه جشنواره امسال با مشارکت دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان، ستاد امر به ‌معروف و نهی از منکر و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود ، محورهای این جشنواره را خبر، گزارش، مقاله، عکس، مصاحبه و فضای مجازی عنوان کرد.
رضایتی موضوع های این جشنواره را نماز، همدلی و هم‌زبانی، نماز، فرهنگ اسلامی و دینی، ترویج فرهنگ نماز، مسجد و نماز، رسانه و ترویج فرهنگ نماز، نماز و سیاست، نماز، علم و تحصیل، نماز و معنویت، نماز و اقتصاد مقاومتی و نماز و امربه‌معروف و نهی از منکر برشمرد.
به گفته رضایتی، جشنواره امسال یک بخش ویژه دارد که با موضوع نقش نماز در کاهش آسیب‌های اجتماعی است.
وی اضافه کرد: عموم خبرنگاران رسانه های مکتوب استان اعم از مطبوعات محلی و سراسری، خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری و تحلیلی می توانند با ارسال حداکثر سه اثر و تنها در یک بخش در این جشنواره شرکت کنند.
رضایتی افزود: آثار ارسالی باید از محرم سال 95 تا محرم سال 96 در نشریات، خبرگزاری‌ها و یا سایت‌های خبری منتشرشده باشد.
به گفته مدیر ستاد اقامه نماز استان ایلام، زمان برگزاری اختتامیه جشنواره و تجلیل از برگزیدگان نیز بعد از مهرماه اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/اس

30مهر آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره نماز و رسانه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.