سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درس‌گیری از واقعه عاشورا تقویت سنت‌های الهی در جامعه اسلامی می‌شود

جامعه اسلامی مدیون خون شهدای کربلا است و ما با درس‌گیری از آن باید سنت‌های الهی را در جامعه تقویت کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،حجت‌الاسلام عبدالله حسنی مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل در مراسم افتتاحیه حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان در اردبیل اظهار داشت: حوزه علوم اسلامی فرصتی برای رشد و تعالی معارف دینی در دانشگاه است و باید تلاش همه‌جانبه‌ای در این راستا در دانشگاه‌های استان انجام شود.

وی گفت: نخستین نتیجه کسب معارف دینی در وجود انسان حاصل می‌شود که در نهایت سبب تاثیرگذاری در جامعه شده و تعالی و سربلندی را برای آن جامعه به دنبال خواهد داشت که برای دستیابی به این مهم باید تلاش کنیم تا از مفاهیم و معارف دینی هر چه بیشتر جامعه را غنی‌سازی کنیم.

حسنی با اشاره به آسیب‌های اجتماعی موجود در جامعه بیان کرد: ما باید همانند شهید حججی با تشخیص به موقع حملات دشمنان، بتوانیم در عرصه‌های مختلف ایستادگی کنیم چرا که این امر تعالی و سرافرازی واقعی را برای فرد و جامعه به دنبال خواهد داشت.

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل با اشاره به واقعه کربلا و لزوم عبرت‌گیری از آن تصریح کرد: جامعه اسلامی مدیون خون شهدای کربلا است و ما با درس‌گیری از آن باید سنت‌های الهی را در جامعه تقویت کنیم.

 

انتهای پیام/ع

تقویت سنت‌های الهی در جامعه اسلامی

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.