سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خرید ۱۳ هزار تن نمک در اردبیل

۱۳ هزار تن نمک جهت نمک‌پاشی جاده‌های اردبیل در زمستان امسال خریداری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،علی یوسف زاده معاون راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل افزود: به منظور انجام عملیات نمک‌پاشی در زمستان امسال ۱۳ هزار تن نمک و هفت هزار تن ماسه خریداری شده است.

وی گفت: خرید نمک انجام شده  و با توجه به حمایت مدیران استان از راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در این خصوص مشکل و کمبودی نداریم.

معاون راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همچنین به نهایی شدن تأمین تجهیزات راهداری اشاره کرد و بیان داشت: تا یک ماه دیگر لیست دقیق تعداد راهداران و تجهیزات راهداری مشخص می‌شود.

یوسف زاده تأکید کرد: با توجه به افزایش محورهای مواصلاتی استان از جمله خلخال- فیروزآباد پیش‌بینی می‌شود امسال تجهیزات راهداری و تعداد راهداران به نسبت سال گذشته با افزایش همراه شود.

وی افزود: استقرار راهداران در گردنه‌های برف‌گیر به فراخور نیاز انجام می‌شود بطوریکه در هفته جاری احتمال بارش برف در گردنه اسالم پیش‌بینی شده است.

معاون راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تصریح کرد: با این وجود راهداران از ابتدای آذر ماه در محورهای مواصلاتی استان به صورت کامل و دائمی مستقر می‌شوند.

 

انتهای پیام/ع

خرید ۱۳ هزار تن نمک در اردبیل

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.