سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مراسم رهروان زینبی در بهار

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بهار از برگزاري مراسم «رهروان زینبی(س)» در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ نوروزی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بهار از برنامه‌های مراسم مذهبی در تاسوعا و عاشورای حسینی در شهرستان بهار خبر داد و گفت: مراسم تجمع رهروان زینبی در بقاع متبرکه و اماکن مذهبی شهرستان بهار در برنامه قرار دارد.

وی از اطعام یک‌هزار نفر از عزاداران تاسوعا و عاشورای حسینی در شهر لاله‌جین شهرستان بهار اشاره کرد و افزود: این اطعام‌دهی از محل نیات موقوفه زبیده خاتون انجام می شود.

 رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بهار با اشاره به اینکه سنت حسنه وقف در اسلام از جایگاه بلند و رفیعی برخوردار است، خاطرنشان کرد: وقف ماندگارترین معامله در طول حیات انسانی است که باید به این موضوع توجه کنیم.

 وی با اشاره به تجمع عزاداران حسینی در آستان امامزادگان ابراهیم و عقیل(ع) روستای دستجرد گفت: این مراسم در آستان مقدس امامزاده علمدار (ع) روستای زاغه، امامزاده عسگر(ع) روستای شوتاشی، امامزاده یونس(ع) روستای دهنو بور و مقبره آیت‌الله بهاری شهر بهار برگزار خواهد شد.

 نوروزی با بیان اینکه مراسم شام غریبان در آستان امامزاده ابراهیم(ع) و امامزاده عقیل(ع) روستای دستجرد برگزار  می‌شود، افزود: برگزاری مراسم رهروان زینبی در حسینیه شهید ضرابی شهرستان بهار در برنامه قرار دارد.

 وی با اشاره به اینکه این مراسم 11 مهرماه برگزار خواهد شد، گفت: این برنامه با همکاری حوزه علمیه خواهران شهر بهار برگزار

می شود.

انتهای پیام/ ش

مراسم رهروان زینبی(س) در شهرستان بهار

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.