سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کسب رتبه نخست صرفه‌جویی مصرف بنزین کشور توسط سیستان وبلوچستان

سیستان و بلوچستان رتبه نخست صرفه‌جویی مصرف بنزین کشور را کسب کرد.

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان گفت: منطقه زاهدان با کمترین رشد مصرف بنزین نسبت به سایر مناطق رتبه نخست صرفه‌جویی مصرف بنزین کشور را کسب کرد. کورش بالادست در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: منطقه زاهدان با کمترین رشد مصرف بنزین نسبت به سایر مناطق رتبه نخست صرفه‌جویی مصرف بنزین کشور را کسب کرد.


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان افزود: منطقه زاهدان با ۴.۸ درصد رشد مصرف بنزین در ۵ ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل، کمترین رشد مصرف را در بین مناطق ۳۷ گانه داشت و بر سکوی اول صرفه‌جویی بنزین کشور قرار گرفت.


وی ادامه داد: متوسط رشد بنزین کشور در پنج ماه اول امسال نسبت به مشابه سال قبل ۸.۵ درصد بوده و منطقه زاهدان با ۴.۸ درصد کمترین میزان افزایش مصرف را در بین مناطق کشور داشته است. با توجه به اقدامات انجام شده در نقاط مرزی استان از جمله محدوده شهرستان سراوان، شاهد کاهش ۱۱.۲ درصدی مصرف بنزین در این مدت بوده‌ایم.


بالادست انجام اقدامات کنترلی، پایش مجاری عرضه و اجرای طرح کدینگ خودرو‌ها در نفاط مرزی را از جمله اقدامات منطقه در راستای کاهش مصرف بنزین عنوان کرد.


وی تصریح کرد: منطقه زاهدان یکی از مناطق ۳۷ گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است که با دارا بودن ۴ ناحیه زاهدان، زابل، خاش و سراوان، ۳ انبار نفت تدارکاتی و ۲ مرکز سوختگیری هواپیمایی وظیفه تامین و توزیع سوخت در مرکز، شمال و بخش‌هایی از جنوب استان سیستان و بلوچستان را به عهده دارد.

انتهای پیام/گ

کسب رتبه نخست صرفه جویی مصرف بنزین در سیستان وبلوچستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.