سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

الگوی ماندگار اسلام؛

امام حسین(ع) الگوی ماندگار جهان اسلام

نماینده، ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه امام حسین (ع) امام عدالت، شجاعت، سخاوت، عدل و حیات معنوی جامعه است، گفت: امام حسین (ع) الگویی ماندگار برای جهان اسلام بوده و تبیین و ترویج نهضت عاشورا راه مقابله با توطئه‌های دشمنان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده، ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، اظهار داشت: امام حسین (ع) با قیام خود اسوه و الگو شد.

وی امام حسین (ع) را الگوی حریت و آزادگی خواند و افزود: آزادگی، مردانگی، حریت، مروت، شجاعت و شهامت در وجود مقدس امام حسین (ع) تجلی پیدا کرده بود.

نماینده، ولی فقیه در لرستان در ادامه با بیان اهمیت واقعه عاشورا بیان داشت: واقعه عاشورا و قیام امام حسین (ع) برای مبارزه با ظلم و احیای اسلام ناب بود و این قیام شخصیت امام حسین (ع) را به خوبی تبیین می‌کند.

وی در ادامه یادآور شد: امام حسین (ع) امام عدالت، شجاعت، سخاوت، عدل و عدالت بود و با قیام عاشورا درس آزادگی، ایثار و ظلم ستیزی را به بشریت آموخت.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی امام حسین (ع) را الگویی ماندگار برای همه عصر‌ها و دوران خواند و اظهار داشت: امام حسین (ع) در ظلم ستیزی، عدالت خواهی و بیداری اسلامی الگویی ماندگار است.

وی در ادامه ایستادگی در برابر استکبار را رسالتی خطیر دانست و بیان داشت: با الگو گرفتن از امام حسین (ع) و شهدا باید در این راه ثابت قدم باشیم.

نماینده، ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه نهادینه سازی فرهنگ حسینی راه مقابله با توطئه‌های دشمنان است، اظهار داشت: محرم و صفر فرصتی برای ترویج فرهنگ عاشورایی در بین نسل جوان و نوجوان است.

انتهای پیام/م

امام حسین الگوی ماندگار جهان اسلام است

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.