سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدال طلای امامی در مسابقات بین المللی جام کرکین روسیه

یونس امامی به مدال طلای وزن 65 کیلو گرم رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام کرکین در کشور روسیه رسید.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  در وزن 65 کیلو یونس امامی در دور اول 9-3 كي يو نزاوا از ژاپن را شکست داد و در دور دوم با نتيجه 6-4 از سد تولگا از مغولستان گذشت. او در دور سوم رمضان ایبوف ازبکستانی را با نتیجه 11-8 شکست دادو سرگروه شد. امامی برای رسیدن به فینال در یک کشتی نزدیک حریف روسی خود را 6-5 مغلوب كرد و فینالیست شد. او در اين ديدار برنده مهران نصيري بولاتوف از روسيه را با نتيجه ٥ بر يك شكست داد و صاحب مدال طلا شد.

مهران نصیری در دور اول 4-0 سوهایون پارک کره ای را مغلوب کرد و در دور دوم با اقتدار حریف روس را 9-1 شکست داد. وي در دور سوم کشتی گیر ديگری از روسیه را 5-4 مغلوب کرد و سرگروه شد. نصیری در مرحله نیمه نهایی در یک کشتی حساس و نزدیک 4-3 از ديگر كشتی گیر کشور میزبان شکست خورد و به ديدار رده بندي رفت.او در اين مسابقه مقابل شاراستيپانوف از روسيه يك بر پنج باخت و پنجم شد.


مرتضی قیاسی دیگر نماینده کشورمان در وزن 65 کیلوگرم در دور اول حریف رومانیایی خود را با نتیجه 11-1 و در دور دوم نماينده قزاقستان را با نتیجه 11-8 شکست داد. قیاسی در دور سوم با نتیجه 10-0 مقابل مراد نخكاريف روس (کشتی گیر روس در دور بعد به یونس امامی باخت) شکست خورد وبا توجه به شکست حریف روس در مرحله نیمه نهایی، قیاسی از دور رقابت ها حذف شد.

همچنین مراسم وزن کشی مسابقات چهار وزن دوم رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام دیمیتری کرکین، امروز (شنبه) در شهر یاکوتسک روسیه برگزار شد به طوری که نتایج وزن کشی نمایندگان کشورمان در روز دوم به شرح زیر است:

در وزن 86 کیلوگرم که 26 نفر حضور دارند اسماعیل محمودی در دور نخست با یوسف اف از آذربایجان کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده کامران قاسم پور دیگر نماینده کشورمان و سولیف عزیزبک اف از ازبکستان می رود.

در وزن 125 کیلوگرم که 12 نفر حضور دارند امیررضا امیری در دور نخست به مصاف گوسلیف از لهستان می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد با برنده بارتسیف و پاسنیف از کشور روسیه مبارزه می کند.

رقابت های اوزان فوق از ساعت 4:30 بامداد فردا (به وقت ایران) برگزار می شود.


انتهای پیام/

نتایج روز نخست آزادکاران کشورمان در مسابقات بین المللی جام کرکین روسیه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
احسان امامی
۰۶:۲۳ ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
چرا فیلم کشتی یونس امامی که در روسیه طلا گرفت نیستش