سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور پاکبانان حسینی در مراسم تاسوعای حسینی اردبیل

همزمان با تاسوعای حسینی و با مشارکت 400 فعال محیط زیست، پاکبانان حسینی خادم عزادران اردبیلی شدند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، همزمان با تاسوعای حسینی پاکبانان حسینی دریک حرکت خودجوش و مردمی باهدف پاکسازی سیمای شهر اردبیل خادم عزاداران اردبیلی شدند .

اقبال عباسی سرپرست استانداری اردبیل با حضور درجمع پاکبانان محرم اظهار کرد: طرح پاکبانان محرم برای سومین سال متوالی بامشارکت سازمان مردم‌نهاد دیده‌بان طبیعت و شورای اسلامی‌شهر و شهرداری اردبیل اجرا می‌شود، در این طرح، قبل از شروع مراسم تاسوعای حسینی  نسبت به آماده‌سازی و پاکسازی کوچه‌ها و  معابر  برای عزاداران حسینی اقدام کردند.

وی با بیان اینکه فعالان جامعه مدنی  از این طرح استقبال پرشوری کردند، افزود: طرح پاکسازی معابر از کوچه‌ها یک وظیفه اجتماعی شده و امید است یک الگوی جهانی و ملی شود.

حمید لطف‌اللهیان سرپرست شهردار اردبیل نیز در حاشیه این مراسم تصریح کرد: مشارکت جوانان و قشر آگاه و متخصص جامعه در پاکسازی شهر اقدامی  شایسته و ارزشمند است.
 
وی با بیان اینکه طرح پویش مردمی پاکبانان محرم، فضا و چهره شهر را برای عزاداری عزاداران حسینی اردبیل آماده کرده است،گفت: هدف اصلی از اجرای این طرح، ترویج فرهنگ مدیریت زباله توسط شهروندان است.

 

انتهای پیام/ح

پاکبانان حسینی، خادم عزاداران اردبیلی شدند

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.