سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون فرهنگی تبليغی حوزه‌های علميه خواهران؛

تاثیر مهارت های ارتباطی در جدابیت بخشی امر تبلیغ

بحث مهارت‌های ارتباطی و شيوه‌های تبليغ به مبلغ كمك مي‌كند تا تبليغی جذاب و مؤثر داشته باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ،حجت‌الاسلام رضا اسکندری با بیان اینکه قصد قربت و خلوص نیت پایه اصلی موفقیت تبلیغ است اظهار کرد: زمانی که مبلغ مخلصانه تبلیغ می‌کند تبلیغ او در مخاطب تأثیرگذار می‌شود و می‌تواند پیام مورد نظر را به او منتقل کند.

وی خاطرنشان کرد: شیوه‌ها و روش‌ها از جمله موارد مؤثر در تبلیغ است مهمترین مسئله در محتوای تبلیغ توجه به نیاز مخاطب است و محتوای تبلیغ به عنوان رکن اصلی موفقیت در تبلیغ محسوب می‌شود.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه نیاز مخاطب باید در محتوای تبلیغ در نظر گرفته شود گفت:‌ انتخاب مباحث تبلیغ بر عهده مبلغان است بنابراین باید محتوا را با توجه به نیازها و ظرفیت‌ها عرضه کنند.

وی با بیان اینکه سه جلد ره توشه در زمینه مباحث خانواده و نیازهای عام جامعه بانوان در حال چاپ است عنوان کرد: محتوای تبلیغی از جمله مباحث مؤثر برای تبلیغ تأثیرگذار است، ولی بحث مهارت‌های ارتباطی و شیوه‌های تبلیغ به مبلغ کمک می‌کند تا تبلیغی جذاب و مؤثر داشته باشد.

اسکندری یادآور شد: محتوای تبلیغ باید متناسب با نیاز مخاطب و به اقتضای سن او ارائه شود تا مورد استقبال مخاطب واقع شود.

انتهای پیام/ت

خلوص مبلغ سبب تاثیرگذاری تبلیغ می شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.